Ga naar inhoud

Stem je moderator weg, poging 2!


Black Velvet

Aanbevolen berichten

>Ja laten we dat op alles toepassen. Dan mag iedereen verkregen informatie zomaar versprijden. Dat zal vast een goed idee zijn. http://static.guim.co.uk/sys-images/Sport/Pix/pictures/2009/5/31/1243787899125/Didier-Drogba-001.jpg Meneer Drogba zegt: dat is een drogreden!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

> Ja laten we dat op alles toepassen. Dan mag iedereen verkregen informatie zomaar versprijden. Dat zal vast een goed idee zijn Als ik er voor kies mijn mails te laten lezen aan iemand anders. Dan is dat mijn keuze, als degene die het naar mij gestuurd heeft daar problemen mee heeft, dan kunnen we daar over praten. Zo niet, boeit het me niet. Dus kan ik hier gerust een PM neer zetten. Ik snap sowieso niet waarom jullie flippen over een gepubliceerde PM, alsof je er je levensgeheimen hebt in gezet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschuwingen van mods horen ook gewoon in het topic zelf, zodat dezelfde fouten niet nog een keer gemaakt worden en er ook geen achterkamerbeleid gevoerd wordt. Overigens kreeg er iemand een keer een ban voor het posten van een PM, is die regel nu versoepeld?

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ONDERWERP Antw: Antw: Antw: Antw: Enerverende Eenhoevigen VERSTUURDER OMGWTFBBQ DATUM 21 September 2015 09:29 ONTVANGER Avant_La_Lettre BERICHT Hoi Avant, Ik heb me laatst laten pijpen door een penseelzwijntje. Dat is veel fijner dan ordinair je lul in een dood varken steken omdat het lekker warm is en de mond van het penseelzwijn wat kleiner is en daarom strakker om de lul zit. Groetjes, OMGWTFBBQ

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...