Ga naar inhoud

CDAB 83 [LXXXIII] Liever 10 vluchtelingen in je pand, dan 1 gezin uit Letland


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 871
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op school bij mij zit een halve Rus, die zo geobsedeerd door Rusland is dat hij naar Rusland wil als hij klaar met school is. Het spectaculairste is nog dat hij zichzelf heeft geïndoctrineerd door het Russische nieuws te kijken. Z'n ouders zijn gewoon normaal. Toen hij in Moskou op vakantie was, heeft hij Russisch gezinde rebellen gefundeerd door een T-shirt te kopen met de Donetsk vlag erop. Kortom, je snapt wel dat ik een lichte drang heb om dat linkje over Roesland (zo spreekt hij het uit) naar hem te sturen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net ernstig auto-ongeluk gehad. Werd vol op de linkervoorkant aangereden, auto spinnen, barst in ruit, voorkant schoot los... Gelijk politie, brandweer (vloeistof gelekt) en ambulance erbij. Conclusie: ik heb zwaar geluk dat ik het heb overleefd. Ik ben er ook goed onderuit gekomen, gelukkig gelijk controle gehad. Met spierpijn en een (tijdelijk?) half door oor mag ik in m'n handjes klappen dat ik niet in het ziekenhuis hoef te blijven liggen. Oh ja, pics: http://i.imgur.com/4dfMZEE.jpg

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*De inzittenden van de rode personenauto wilde vanuit De Riete de N18 oversteken om in de richting van Aalten te rijden. Bij het oversteken zag de bestuurder een van links komende personenauto, die in de richting van Varsseveld reed, volledig over het hoofd. Een flinke aanrijding was hierdoor het gevolg.* =3

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Er heeft ook ene Gaydolf Shitler gereageerd. XD Ben jij dat Blahblah? neuh mijn account is gwn blahblah009 op alle andere sites ben ik gewoon politiek correct, PU lokt het heel vaak uit!! >this is why abortion should be legal worldwide. nahh, hij is misschien zwaar autistisch maar nog steeds een mens, gwn in een tehuisje stoppen zodat ie niemand pijn kan doen >Ligt volgensmij meer aan de opvoeding en manier van omgang dan aan het aurisme zelf. ja opvoeding kan veel verschil maken, de een wordt een masochist autist en de andere een zoldermongool dan ga ik denk toch liever als masochist autist door het leven
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...