Ga naar inhoud

CDAB 85 [LXXXV] Wie een hond wil slaan, kan gemakkelijk een hamer vinden


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 843
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik snap nooit waarom die tyfustokkies zo trots zijn op ''we zijn zo lekker normaal gebleven'' en ''doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg''. Op hun ''nuchtere kijk op het leven''. Dat is dan hun smoes om asociaal, racistisch, lelijk, vadsig en kankerdom te zijn. Kom op, Nederland is niet gastvrij zoals zo vaak wordt gezegd, Nederland heeft zowat de meest mongole bevolking van de westerse wereld. Ik zet ze zelfs bijna onder nationalistische Amerikanen die nergens verstand van hebben. Als je op vakantie bent kan je vaak van drie kilometer al zien of mensen Nederlands zijn.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heet ik geen Arendjan. Nee, ik heb het over de mensen die je op deze pagina ziet reageren met ''ga weg kk buitelander we moete je hier nie''. https://www.facebook.com/events/655131837961930/ Dat soort bekrompen mensen zonder enig verstand van zaken. Oke, ik neem terug dat het ''het gros van de Nederlanders'' zou inhouden, maar daar bedoelde ik meer mee dat het het meest aanwezige deel van de Nederlanders is. Dit soort mensen vallen het meest op op, niet de normale Nederlanders. En hoe ben ik racistisch bezig als ik zelf ook een Nederlander ben?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en daarom benadruk ik ook even dat ik de meest aanwezige personen bedoel. Als jij op vakantie bent, welke mensen vallen je dan op: Normale Nederlanders die zich gedragen, of de superhard pratende zich asociaal gedragende Nederlanders? Precies. Maar aangezien Nederland een toch best wel hoog percentage van dit soort mensen kent, ontstaat er toch best wel een beeld dat de Nederlandse bevolking gewoon kut is.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voortbordurend op AJ's betoog tegen de tokkie: >zo is het en niet anders Dit is bij uitek de meest schrijnende uitspraak die het tokkieïsme ooit heeft voortgebracht. Elke tokkie die dit scandeert verdient sowieso tien Syrische "testosteronbommen" in z'n huis.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar in een westers land zou je beter moeten weten en in ieder geval je mening moeten kunnen onderbouwen, iets dat ik bij deze mensen niet zie. Ga 1 keer met een moslim praten en hij zal de aanslagen veroordelen, ga 1 keer met een tokkie praten en hij zal zeggen dat die kk vluchtelinge wegmoeten.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Ik snap nooit waarom die tyfustokkies zo trots zijn op ''we zijn zo lekker normaal gebleven'' en ''doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg''. Op hun ''nuchtere kijk op het leven''. Dat is dan hun smoes om asociaal, racistisch, lelijk, vadsig en kankerdom te zijn. Asociale, racistische, lelijke, vadsige en chæhcnkerdomme individuen die claimen ''lekker gewoon en normaal te zijn, en die uitspraken doen zoals ''doe maar normaal, dan ben je al gek genoeg'' en die een ''nuchtere kijk'' hebben zijn verwerpelijke hypocrieten. Ze herhalen klakkeloos wat Nederlanders over het algemeen al honderden jaren kenmerken, maar waar zij zelf in aspecten niet mee vereenzelvigd mogen en kunnen worden.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...