Ga naar inhoud

CDAB 86 [LXXXVI] Wie de dino's niet eert, is de Zweedse dames niet weerd.


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 991
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bedankt voor de felicitaties, ik ga vandaag mijn verjaardag vieren met familie dus dat betekent lekker veel indonesisch eten! @Kotter: Toevallig ben ik vernoemd naar Bruce Lee (bij de geboorte heette ik Quint Lee maar dat werd weer veranderd naar Quintly blablabla) dus het was extra verrassing voor mij en mn ma toen we erachter kwamen dat hij ook op 27 november geboren was. @Doggy en Allesverbinder: 21 @alle pm'ers Bedankt voor de nudes, ik heb ze opgeslagen en zal er zsm een powerpoint presentatie van maken zodat ik ervan kan genieten in bed ;) ;) ;)

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Waar het heen gaat? Nergens. Als jij het allemaal maar niets vindt dan staat het jou altijd nog vrij om naar Japan te migreren. Misschien zouden ze jou daar nog schattig vinden! :O) Het idee dat juist echte Nederlanders die van het echte Nederlandse cultuur houdt maar moet emigreren naar een ander land zodat die kankermongolen die ons cultuur en land willen hervormen maar hun gang laten gaan lijkt mij erger dan hel. Jammer genoeg zijn er serieus mensen die echt zo over denken als Workingplaya.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...