Ga naar inhoud

Pokemon GO


JVDV013

Aanbevolen berichten

Pokemon GO is uit op IOS en Android, vertel hier wat je hebt gevangen en welke tips je hebt voor de rest van de pummunity. Het is alleen nog niet uit in Nederland maar daar zijn oplossingen voor. Om het op IOS te kunnen spelen moet je een Australisch Apple ID aanmaken. Op Android moet je Aptoide downloaden en via daar Pokemon GO zoeken en downloaden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zal mijn verhalen ook even delen. Getypt vanaf mobiel, dus sorry voor eventuele fouten. Ik vind het tof hoe Pokémon GO mensen samenbrengt. Gister zag ik via Snapchat/Instagram dat een vriendin die ik al maandenlang niet meer gesproken had Pokémon GO speelde. In de avond met haar en nog wat anderen Pokémon gevangen. Tijdens het vangen nog twee anderen tegengekomen die ook aan het jagen waren. Vanmiddag met iemand Pokémon gevangen die ik normaal gesproken ook weinig spreek. Afgewisseld met een terras was het best wel chill. Tijdens het GO'en 4 andere groepjes tegengekomen die zeiden dat ze ook Pokémon GO aan het spelen waren. Best veel voor een kleine stad en een app die officieel nog niet uit is, lijkt mij. Morgenmiddag weer afgesproken met vrienden om op Pokémon te gaan jagen. Voor volgende week plannen gemaakt voor Pokémon GO & Blow. Nog meer plannen gemaakt voor Pokémon GO in de vakantie. Ik vind toffe app. Ik zal een aantal van mijn Pokémon ook even delen. Dit hadden betere Pokémon kunnen zijn met minder terrasjes en minder serverproblemen, maarja. We hebben nog even. http://i.imgur.com/P9lrEae.png
Link naar reactie
Delen op andere sites

Past niet helemaal in dit topic maar ik heb geen idee waar ik hem anders moet stellen, dus: **Pokemon Heartgold/Soulsilver of Black/White 2** Heartgold/Soulsilver is nostalgie maar Black/White 2 is de betere game. Ik geef geen fuck om de nieuwe Pokemon in Black/White 2 dus ik neig naar de andere, of is Black/White 2 het toch wel waard?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmiddag Pokémon Go gedownload. Ieder half uur check ik even dat ding en loop ik richting de straat om Pokémon te vangen die toevallig dichtbij rondlopen. Toen ik rond een uurtje of vijf eens een tochtje maakte naar de lokale Pokéstop maakte zag ik twee kerels met telefoons in hun handen naar de gym lopen. Vervolgens zag ik op mijn scherm de gym aangevallen worden en hoorde ik achter me wat gejuich en high-fives, best geestig allemaal. Ik ben nog niet echt van plan tijd vrij te maken om te gaan wandelen maar het á la Maan spelen met wat vrienden terwijl je door de stad wandelt klinkt niet eens zo verkeerd.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmiddag Pokémon Go gedownload. Ieder half uur check ik even dat ding en loop ik richting de straat om Pokémon te vangen die toevallig dichtbij rondlopen. Toen ik rond een uurtje of vijf eens een tochtje maakte naar de lokale Pokéstop maakte zag ik twee kerels met telefoons in hun handen naar de gym lopen. Vervolgens zag ik op mijn scherm de gym aangevallen worden en hoorde ik achter me wat gejuich en high-fives, best geestig allemaal. Ik ben nog niet echt van plan tijd vrij te maken om te gaan wandelen, maar zoals Maan met wat vrienden door de stad lopen en Pokémon vangen klinkt niet eens zo verkeerd.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnen hoeveel tijd is jullie batterij leeg? Heb het vanavond gedownload met 39% batterij en was binnen een halfuur bij 10%. Later met 66% geprobeerd en binnen een uur op 10%. Deze shit zuigt echt batterij.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik speel 'm op de iPhone 6 en gaat redelijk lang mee. Ik zet de telefoon zelf in batterij bespaar stand, Pokémon go in battery save mode (telefoon ondersteboven houden/in je broekzak voor een zwart scherm, maar geeft nog wel trilling/geluid als er een Pokémon in de buurt is) en zet het licht van mijn scherm niet te fel. Zo kan ik met een volle batterij toch een avond buiten de deur door voor een aantal uren.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was net een joch van 10 dat bij de gym stond met een honkbalknuppel. Gelukkig was ik ook team Mystic.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...