Ga naar inhoud

CDAB 88 [LXXXVIII] Waar de stream van vol is, loopt de kek van over


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 778
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waarom kan dit op Budgetgaming wel en hier niet? > Ik begrijp de zorgen rondom de vervelende members van andere communities. Maar dat moet ons er niet van weerhouden om de vele goede members die daar zitten met Budgetgaming in aanraking te laten komen. Hier hebben we ook de nodige bobo's gehad, maar die knikkeren we er gewoon met zijn allen weer uit. Samen als community staan we sterk en dat zal ook zo blijven. :-) - Admin van BG
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dirty nignog Beste moderators, sinds wanneer wordt openlijk racisme zomaar toegestaan op dit mooie forum. TheRussian is geband wegens discriminerende uitspraken jegens Lesbiennes. Misschien wordt het tijd om DoggyHair eens te bannen wegens discriminerende uitspraken jegens negers. Omdat wij allemaal weten dat negers niet bijster slim zijn en daarom beter verdedigd moeten worden tegen discriminatie stel ik een hogere strafmaat voor. Misschien een permaban? Mvg, Michael van Gerwen

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik me gedraag als mongool worden meteen al m'n berichten verwijdert en topics gesloten en krijg ik een waarschuwing op de koop toe, maar als een kutmongool zich als een kutmongool gedraagt zijn alle mods toevallig op vakantie (of te druk bezig met een andere kant op kijken).

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>En jij? Nou ja, ik begin me er steeds uitzonderlijker in te voelen, maar eigenlijk niet. Alleen schaamstreek hou ik wel een beetje bij zodat de dames die daar in de buurt moeten zijn niet eerst een oerwoud door te hoeven ploegen. Het valt me overigens wel op dat het altijd de jongere meiden zijn die verbaasd zijn over het feit dat ik mijn lichaamshaar niet scheer, en die liever een kaal jongetje hebben in plaats van een echte man. Gelukkig zijn (iets) oudere dames sowieso gewoon veel leuker.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...