Ga naar inhoud

CDAB 88 [LXXXVIII] Waar de stream van vol is, loopt de kek van over


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 778
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Zijn vandaag al meerdere buitenlanders in Duitsland zonder reden in elkaar gebeukt.. Ach hou je linkse bek toch. Het verkrachten van vrouwen is nooit op grote schaal door Duitsers gedaan en heeft daarom geen enkele plaats in de Duitse maatschappij. Het opsporen en aanvallen van onschuldigen op basis van etniciteit daarentegen...

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Mij lijkt het een lichtpuntje dat 40 % van de bevolking door begint te krijgen dat andere culturen echt anders zijn. Om dat in de gaten krijgen ‘haat’ te noemen, propaganda. Mijn bezwaar tegen Moslims in onze geseculariseerde samenleving, van oorsprong christelijk, heeft mij er niet van weerhouden vanmiddag mijn ‘Turkse’ Islamitische kapper m’n haar te laten knippen. Het zit weer goed. Van Jellevwal. Wat is de prijs?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom altijd over geloof zeiken? Zonder geloof zijn er nog zat oorlogen hoor. Het klinkt altijd net alsof mensen met een religie de oorsprong van het kwaad zijn, terwijl ik ongelovigen in mijn omgeving vaak de meest debiele denk of levenswijze er op zie naleven. Ik durf ook te wedden dat er miljoenen soldaten of politieke leiders over de hele wereld geen geloof nastreven. Maar niemand die daar over praat, want dan kom je in je eigen vaarwater en stel je voor dat je naar jezelf in de spiegel mort kijken en er achter komt net zo of erger te zijn dan de groeperingen waar je je gal over spuugt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ben jij de 2e wereldoorlog vergeten? Grappig, de communisten kregen juist de opdracht om meisjes en vrouwen te verkrachten toen Duistland aan het vallen was, na al de ontelbare onschuldige doden van onnodige bombardementen Soldaten van het Duitse leger kregen juist de doodstraf voor krachting en aanranding.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...