Ga naar inhoud

CDAB 88 [LXXXVIII] Waar de stream van vol is, loopt de kek van over


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 778
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nouuuuu als het goed is hebben de Duitsers in het begin zich voorgedaan als Polen, Duitse vrouwen verkracht en toen gezegd; hee kijk es wat die leiers onze vrouwen hebben aangedaan! Hebben wij weer een reden om hun aan te vallen. Psychologisch gezien geniaal rollenspel. Maar al zou dat niet waar zijn, denk nou echt niet dat de Duitsers geen vrouwen hebben verkracht in ww2 of in welke oorlog dat ook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Waarom altijd over geloof zeiken? Zonder geloof zijn er nog zat oorlogen hoor. Het klinkt altijd net alsof mensen met een religie de oorsprong van het kwaad zijn, terwijl ik ongelovigen in mijn omgeving vaak de meest debiele denk of levenswijze er op zie naleven. Ik durf ook te wedden dat er miljoenen soldaten of politieke leiders over de hele wereld geen geloof nastreven. Maar niemand die daar over praat, want dan kom je in je eigen vaarwater en stel je voor dat je naar jezelf in de spiegel mort kijken en er achter komt net zo of erger te zijn dan de groeperingen waar je je gal over spuugt. Het is niet alleen religie Squall. Het is ook hebzucht en geld wat er voor zorgt dat het een grote teringzooi is hier. Religie heeft er een zeer groot aandeel in. Ik hoop wel dat je dat in ziet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezus Marcus wat doe je me aan. Ken je me niet bellen ofzo? 15 is nog steeds kut typen op je tel. Tijdens het spelen kan ik er makkelijk 100 noemen maar zal er 15 proberen zo uit het hoofd. Voor iedereen die niet van spoilers houdt, pech. 1. Alleen al het begin telt 300 jaaaa hoor of grote fouten, maar ok. Ocelot is niet ocelot. 2. Graphics zijn vaak echt om te huilen. 3. Big boss ziet er uit als een crack verslaafde strandjutter. 4. Controle zuigen. 5. Menu is onnodig ingewikkeld en zorg vaak voor stress. 6. Kut hond staat vaak voor je beeld. 7. Weinig verhaal. 8. Motherbase helikopter missie helikopter Motherbase helikopter missie helikopter aaaight! 9. Te veel teringzooi er om heen. Shit die je allemaal moet doen, leger, mannetjes verzamelen, online , side missions etc. Makers willen dat je dit spel 2 jaar gaat spelen. 10. Mothrrbase is te groot en kut om doorheen te lopen. 11. Dingen zijn vaak te onduidelijk en worden niet uitgelegd. 12. Spel is echt veeeel te fucking makkelijk. 13. Spel wordt snel saai en repetitief. 14. Grond zero's was veel leuker, beter speelbaar, en volgens mij nog mooier op mijn ps3 ook. 15. Big boss heeft geen diepgang. 16 als extra; zoals ik al zei, het eerste uur heeft zoveel fouten of shit ik zou zeggen ga het nog een keer spelen. Ben zelf een groot mg fan en speel het daarom met een knipoog, maar iemand anders zou dit spel snel uitscheuren, niet uitspelen of gewoon snel laten liggen. Had echt een hele andere game verwacht die veel epische zou zijn en een kroonjuweel op hideos week zou zijn. Daarentegen krijgen we een afgeraffeld spel waar ik weinig affiniteit later mee zou hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schuift dictatorschap wel onder hebzucht, hersenspoeling ook, onjuiste propaganda ook. Ze hebben namelijk allen 1 doel en dat is er zelf beter van willen worden. We willen van nature geld, status, aanzien roem en geluk. Dat kan je krijgen door mensen te hersenspoelen en door onjuiste propaganda te verspreiden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...