Ga naar inhoud

CDAB 88 [LXXXVIII] Waar de stream van vol is, loopt de kek van over


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 778
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ach, heb je weer zo'n "mensen zijn parasieten" huilebalk. Wat een gelul zeg. Op het moment dat het mis gaat herstelt de natuur zich vanzelf, en als een deel van de populatie dood gaat herstelt de mens zich ook als soort. Maar als je van mening bent dat wij allemaal zo slecht zijn voor onszelf en onze omgeving biedt ik je graag een scheermesje aan zodat je het goede voorbeeld kan geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het negatieve van de mensheid belichten is makkelijk. Wereldproblemen als kindermishandeling, burgeroorlogen, doggyhair, hongersnood e.d. ga je weinig aan doen. Je kan je schuldgevoel afkopen door een of ander goed doel te steunen, maar uiteindelijk is dat alleen maar symptoombestrijding. Zolang je je principes niet laat beïnvloeden door constante mediastroom dat overal alles naar de klote gaat, ben je al een heel eind. Een beter milieu begint bij jezelf. En als je zoiets hebt van: "wat boeit het dat ik nergens m'n best voor doe, alle mensen verneuken het toch allemaal." Dan krijg je maar lekker de klere!

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...