Ga naar inhoud

Het Star Wars SPOILERSSSSSSSSSSSS topic.


Thrawn-2

Aanbevolen berichten

Sorry, ik weet dat voor sommige gebruikers Star Wars inmiddels door de strot geduwd kan worden, maar raar genoeg zijn er op pu.nl ook fans ervan geloof ik. Hierbij dus het topic om bijv het net gelanceerde episode 7 te bespreken waarin je met spoilers mag rondgooien. Bekijk dan vooral niet de comments als je geen spoilers wilt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 187
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Darth Vader is overigens de vader van Luke. Maar nu echt: Vonden jullie ook dat Kaz Mortana wel heel wat weg heeft van Yoda? Ik heb het opgezocht en JJ abrams zei (in een interview) dat hij geloofd dat Kaz en Yoda elkaar ooit ontmoet hebben, misschien dat hier ooit een comic of iets dergelijks over komt want Kaz zag er wel uit als een interessante character.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien was een "derde" deathstar iets te veel van het goede qua nostalgie, maar toch ook weer redelijk gaaf om te zien als je weet dat er in de boeken ook een starkiller base is die solar systems vernietigd. Er zijn ook mensen die deze film als "fan fiction" beschouwen omdat het teveel op IV lijkt -_-. Maar ik denk dat als het weer niet op de originele trilogie zou lijken, dat er dan weer gezeik zou komen dat het er niet op lijkt (zoals de prequels). Het is ook nooit goed :-(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die gerealiseerd heeft dat JJ abrams een heel sneaky hintje naar star trek in de film heeft gedaan? Want op het moment dat starkiller base stars gaat killen, zie je mensen op een balkon die op het punt staan om verpulverd te worden door die deathray. En die mensen hadden rode truien aan, jawel, en welke mensen gaan er altijd dood in star trek?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het net weer gezien, zaten helaas geen nieuwe scenes in, maar wat is Kylo Ren toch een baas zeg. Zijn rages zijn ge-wel-dig om te zien en hoe de twee troopers een 180 deden was al helemaal prachtig. Voelt een beetje aan als de Anakin Skywalker die we nooit gekregen hebben, dus dat is helemaal goed. Kan niet wachten om meer van hem te zien in de volgende films.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...