Ga naar inhoud

Het Star Wars SPOILERSSSSSSSSSSSS topic.


Thrawn-2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 187
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Overigens wat denken jullie over Rey haar oorsprong gezien ze dat heel erg open hebben gelaten? Ik denk zelf dat het de dochter van Luke is, voor mijn gevoel gaf de film dat te obvious aan. Ik had ook het gevoel dat Kylo haar al kende als nichtje van hem en dat die daarom zo graag wou weten welk dame ontsnapte met bb8. Ik denk vooral niet dat ze de dochter is van Luke en Han, de reden daarvoor zou wel heel fucked up moeten zijn dat ze daar dan geen woord over zeggen maar wel blijven huilen over Ben Solo. Als Rey de dochter van Luke is zou ik ook volkomen kunnen begrijpen waarom ze zo'n goede piloot en force gebruiker is. Pfff nog twee jaar speculeren en dan we weten we het pas.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens hadden ze sommige characters niet zo moeten hypen denk ik. Captain Phasma was namelijk best een flop deze film, had liever gehad dat ze er weinig aandacht aan schonken en pas groot in the picture zetten als ze volgend deel een betere arc zou krijgen. Maar goed, het is Disney, en we weten van Boba Fet dat een nietszeggend personage met slechts en vet armor als een malle kan verkopen. Overigens niks te maken met deze film, maar viel me erg op toen ik deze maand de oude trilogie keek met mijn zusje (ons gezins nieuwste SW fan) ging kijken; Boba Fett is eigenlijk best overrated. Moet overigens wel zeggen dat ik hem zelf erg tof vind, maar vind het ook wel weer grappig hoe ik bij die gedachte kom. In feite doet hij in de films niks spectaculairs. Hij wordt door een halfblinde man met een stok verslagen en soort van gedood in zijn allereerste gevecht (als je die schoten richting Luke niet meetelt), maar toch word hij gezien als de badass bounty hunter. Meer speculatie eigenlijk naar hoe goed hij is, en hij staat hoog op de lijst bij zowel Darth Vader als Jabba, dus dat zal wel meespelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, ik heb de film gisteren gezien. Ik heb genoten. De film was enorm voorspelbaar, en de tweede helt was praktisch gezien gewoon A New Hope op steroïds, maar ik wilde dat het voor altijd door ging. Alles zag er goed uit, zelfs de meest cheesy grapjes en verwijzingen werkten gewoon omdat het StarWars is, en ik ben ook volledig verliefd op Rey, net zoals ik vroeger een crush op Leia had. Voor mij is dit gewoon de film van het jaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las net wat reviews op imdb, en 90% zijn van die eenzijdige 1/10 rating reviews. Ik snap de haat echt niet. Ik weet ook wel dat het plot in zijn geheel niet heel origineel was, maar voor mij gaf dat echt juist zo'n nostalgisch gevoeletje. Ook plotholes zijn voor veel een probleem, maar iedereen weet toch dat het een trilogy is en dit dus echt de opzetfilm is voor de sequels. Volgens mij zijn de haters vooral van die mensen die van te voren al hebben bepaald dat ze de film niet leuk gaan vinden. Voor mij was het echt tenenkrommend om die reviews te zien
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja, en voor de mensen die zeggen dat kylo ren een pussy was in dat laatste gevecht; dat komt doordat hij in zijn ribben werd geknald door chewie en nog niet eerder echt een op een gevecht heeft gehad met een andere lightsaberbeheerder. Ook hebben in het begin van de film kunnen aanschouwen dat rey zeer goed overweg kon methaan staf. En misschien had finn ook wel training gehad met zo'n ding die die stormtrooper ook had waarmee finn eerder mee in gevecht was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...