Ga naar inhoud

Het Star Wars SPOILERSSSSSSSSSSSS topic.


Thrawn-2

Aanbevolen berichten

Nee volgens mij is haar midi chlorian gehalte gewoon tering hoog *tudum pats* Rey word wel gezien als een OP character in The Force Awakens omdat ze allerlei shit uit het niets kon. Maar zoals ik al zei als ze de dochter van Luke blijkt te zijn (met misschien zelfs al wat training) dan zou dit het wel kunnen verklaren. Wel een simpele/makkelijke verklaring echter
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 187
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zat dus te kijken op IMDB en daar zeiken veel mensen over het feit dat Kylo Ren een zielepoot is die zich aanstelt. Maar dat is denk ik juist het gehele idee achter Kylo Ren, hij moet juist een zielige idioot voorstellen waar je bijna medelijden mee krijgt. Als dat zo is, dan heeft Adam Driver dat perfect uitgevoerd naar mijn mening.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja soms vraag ik me af of sommige bioscopen een andere film draaien. De film laat duidelijk zien dat Kylo Ren juist geen Darth Vader 2 moet voorstellen, het is juist de bedoeling van zijn character dat hij niet zo goed is als Darth Vader. Het is een beetje net zo'n psycho als Anakin was in Episode 3, maar dan erger omdat hij weet dat hij niet zo krachtig kan zijn als opa. Prins Zuko uit seizoen 1 komt wel meer in de buurt ja.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen Han voorstelde om 'op te splitsen' wist ik wel hoe laat het was. Op zich een erg mooie 'remake' van de scene met Kenobi en Vader in IV. Maar toen ik de Falcon naar Rey en Fin toe zag vliegen met alleen Chewbacca in de cockpit kreeg ik toch enigszins een brok in m'n keel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Please mensen die hier zitten te mierenneuken, jank niet zo. Ten eerste. Iedereen wilde dat de nieuwe film op de oude "echte" films zou lijken, en niet zoals de prequel fuck ups. En dan gaan ze een beetje richting de oude films, en dan is het: "Ja, het is net New Hope 2, en het is allemaal hetzelfde en het is voorspelbaar, en dat Han Solo dood gaat wist ik al een uur van te voren, bla bla bla." Als je verwacht had dat het een gamebreaking film zou gaan worden, dan had je net zo goed lekker thuis kunnnen blijven, want dat is Star Wars. De brug scene (overigens de beste scene uit de film) zit heel sterk in elkaar. Je weet wel dat Kylo niet de beste intenties heeft, maar je denkt toch dat er een hoopje licht is dat hij opgeeft. Het had alle kanten op kunnen gaan. Je kan denken dat hij wel dat licht in zich heeft omdat Leia dat zegt voordat ze daar überhaupt heen gaan. Je ziet in een scene dat hij (Kylo) met zichzelf struggled en afvraagt waar hij moet beginnen. Het is dus helemaal niet voorspelbaar. Want als hij z'n lightsaber had afgedragen en vrolijk met Han was meegelopen dan hadden jullie waarschijnlijk weer gezegd: "Oh wat voorspelbaar, want Leia zei nog dat Han 't wel lukte om hem over te halen, en omdat ze haar zoon zo graag terug wil." Of: "Wat een kut film, hij had Han gewoon neer moeten steken, wat een film voor pussy's zo voorspelbaar." En ook al dat gezeur over Snoke. Ja het is CGI, en ja hij is heel groot. Wat wil je dan? Dat ze een emmer zout-zuur over een acteur z'n bek gooit om het echt te laten lijken? In de gehele film zit er maar 20% CGI in, de rest is gemaakt van props. Zelfs de fucking achtergronden en omgevingen zijn allemaal in het eggie gefilmd. Dus jongens, zeik alsjeblieft niet zo. Het was een geweldige film. Het zat erg sterk in elkaar, en het was een genot.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sorry, ik was even vergeten dat Prins Velvet bepaalt wat relevant is op deze site. Ik zou niet weten waarom men niet, mits men valide argumenten aan kan dragen (dus niet wat jij doet) mag vertellen wat hij/zij goed of slecht vond aan VII. Over het algemeen is iedereen hier, ondanks genoemde minpunten, vrij enthousiast, dus misschien moet je zelf niet zo mekkeren; waar denk je dat discussies voor zijn? >En ook al dat gezeur over Snoke. Ja het is CGI, en ja hij is heel groot. Wat wil je dan? Dat ze een emmer zout-zuur over een acteur z'n bek gooit om het echt te laten lijken? Denk jij dat CGI dan de enige mogelijkheid is? >Het zat erg sterk in elkaar Sporadisch misschien, toevalsfactor was iets te hoog. >De brug scene (overigens de beste scene uit de film) zit heel sterk in elkaar. Je weet wel dat Kylo niet de beste intenties heeft, maar je denkt toch dat er een hoopje licht is dat hij opgeeft. Het had alle kanten op kunnen gaan. Eens. Wat mij betreft nu al een scene die zich mag meten met de beste van de serie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>En dan gaan ze een beetje richting de oude films, en dan is het: "Ja, het is net New Hope 2, Is dat geen valide punt dan? Heb je zelf niet gemerkt dat het verhaal grotendeels gekopieerd is, en sommige scenes wel heel erg duidelijk overgenomen zijn van IV? Ik denk dat je niet helemaal begrepen hebt wat die wens precies inhield.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Oh sorry, ik was even vergeten dat Prins Velvet bepaalt wat relevant is op deze site. Dat is niet wat ik zeg, toch? Het valt mij op dat iedereen loopt te ranten. > waar denk je dat discussies voor zijn? Waar ben ik dan mee bezig? Ik zet het niet neer voor de mezelf ofzo. Ik geef slechts mijn mening op wat jullie ervan vinden. En dat was helemaal niet slecht bedoeld ofzo, maar meer zo van "C'mon".
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...