Ga naar inhoud

Het Star Wars SPOILERSSSSSSSSSSSS topic.


Thrawn-2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 187
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

> "Let's split up" is filmtaal voor "een van ons gaat nu dood, waarschijnlijk terwijl de ander toekijkt". Gek genoeg is mij dat helemaal voorbij gegaan. Ik zat zó in die film, ik was overwhelmed dat het boven verwachtingen goed was. Ik heb hem trouwens in 2D gekeken, en om 10 uur 's ochtends. Das een aanrader, heerlijk leeg en niet zo'n brilletje waar je een hersenbloeding van krijgt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de film gezien, ik vond hem erg goed, globaal gezien is het plot redelijk gelijk aan Episode IV (wat ik trouwens niet erg vond), het is een film die de naam Star Wars waardig is, veeeeel beter dan de prequels gelukkig :P Enige kritiek dat ik heb is dat Finn een beetje te goed met die lightsaber kon omgaan... maarja ik ben dan ook een Nerd op dat gebied ;) Ik kijk iig al uit naar de volgende film :), helaas duurt dat nog wel ff :(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Finn vocht tegen een Stormtrooper met zo'n zwaardachtig ding, en The First Order zijn allemaal goed getrainde soldaten. Niet zo raar als Finn ook is getrained met zo'n zwaard ding. Ook was Kylo Ren én gewond, én op sommige momenten aan het spelen met Finn zoals Vader met Luke in V.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat snap ik. Maar een beetje militaire training traint je zo dat je je collega's gaat beschouwen als broeders. En in het begin toont hij nog wel empathie voor een gevallen broeder. Dat hij ze later lachend allemaal neer knalt vond ik behoorlijk storend, hij kan ze wel dood knallen om het juiste te doen maar dat lijkt mij een zware morele kwestie voor iedere persoon. Door daar vrolijk bij te gaan lachen kom je op mij over als of een complete autist die zich al die jaren volledig heeft weten aftesluiten of een complete psychopaat.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...