Ga naar inhoud

De Arabische Lente met een kater


stiffmeister

Aanbevolen berichten

  • Reacties 266
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

> 'We zullen niet toestaan dat Azaz valt', reageerde de Turkse premier Ahmet Davutoglu. Hij waarschuwde dat Turkije de Koerden zal blijven beschieten als ze proberen de stad in handen te krijgen. Zowel de Syrische regeringstroepen als Koerdische strijders maken aanspraak op Azaz, dat van groot belang is als aanvoerroute naar Aleppo. Toekijken terwijl ISIS in Kobani de Koerden massaal afslachten - alhoewel de Koerden lekker gewonnen hebben -, en dan de Koerden wel bestoken met artillerie wanneer zij winst boeken. Pestturken.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik doe mijn PWS over of de koude oorlog eigenlijk niet nog gewoon bezig is, dus de recente gebeurtenissen zijn wel erg interessant. Overigens zijn de Koerden voor Turkije net zo erg of misschien erger dan ISIS, vgm wilt Turkije gewoon het Ottomaanse Rijk terug en reageren ze zich af op ieder volk dat eigenlijk meer autonomie wilt of onafhankelijk wilt worden
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Een burgeroorlog is vooral een ''leuk spelletje''. Maar ik snap wat je bedoelt. Vroeg mij laatst af hoe dat tijdens WO1 of WO2 geweest moet zijn, elke dag of week een verslag van het front, etc. -- of bijv. de Napoleontische oorlogen en daarvoor. Alleen toen had je natuurlijk niet de technologie of de publiekelijk beschikbare kaarten om alles in kaart te brengen. Daarnaast was de Europese media onderdrukt door de Duitsers, dus het was extra moeilijk en extra riskant om nieuws te krijgen van het front. Ik houd wel meer van deze tijd, al zou een kijk in een andere tijd/kultoer ook erg interessant zijn. >Omdat je hasjiesj had gesmokkeld zit je in een Turkse cel, Je had nog beter eeuwig kunnen branden in de hel. Het eten is niet lekker en ze slaan je om het uur, Maar daarmee krijg je wel een inkijk in een andere cultuur. >Dat dan weer wel, dat dan weer wel. Ja, daar moeten we toch eerlijk over wezen. Dat dan weer wel, dat dan weer wel. Zo ben je ziek en zo ben je weer genezen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...