Ga naar inhoud

Games zonder campaign


Huugje15

Aanbevolen berichten

Enkele PU's geleden was in de oPUnie neergeschreven dat single player campaigns in fps games aan het verdwijnen/minder aanwezig zijn, en dat dat heel jammer is. (Wie dat schreef en welk nummer het was weet ik niet, ik raak mijn PU's snel kwijt door een vriendin die ze steelt) Uit de blote bol noem ik even Evolve en Titanfall als voorbeelden van volle prijs multiplayer-only games. Nu ook weer Star Wars Battlefront. Van de PU kreeg deze een 84. Ik heb de game niet gespeeld, dus ik kan er geen goed oordeel over vellen. Maar het niet hebben van een single player valt mij bijzonder zwaar. Ik leef voor single players: - Mijn ervaring is niet afhankelijk van hoe andere mensen zich op het internet gedragen; - En in dat licht: ik kan zelf bepalen hoe moeilijk het is, en trots zijn zodra ik het voor elkaar heb het spel uitgespeeld te hebben op supermoeilijk; - Een gewoon goed verhaal is leuk!; - Het maakt voor een single player niet uit hoe veel jaar er voorbij gaan, je kunt nu en over 10 jaar je oude console afstoffen en als hij nog werkt kun je weer je goeie ouwe games spelen. Met een multiplayer-only game zijn op een gegeven moment de servers uitgestorven en is het gedaan met een spel. Daarnaast ben ik iemand die voor een betekenis aan een multiplayer graag een campaign speelt. Al is het maar voor de context van de multiplayer waar een game op gefocust is. Kortom: ik hecht nogal wat waarde aan campaigns: een game vind ik niet compleet zonder. Het draagt bij aan het hebben van waar voor je geld en dat het leuk blijft op de lange termijn. Wat vinden de mensen er hier van als je verse shooter geen verhaal heeft?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...