Ga naar inhoud

CDAB 91 [XCI] Carpe Semen


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 845
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat de fuck zei je over mij, jij stout kind? Dat je het weet, ik ben als beste van mij klas geslaagd binnen de Pietenschool, en ik heb meegewerkt aan meerdere geheime operaties van Sinterklaas, en meer dan 300 kinderen blij gemaakt met snoepgoed. Jij bent slechts een slappe taaitaai voor mij. Ik ben getrained in schoorsteenklimmen en ben de beste dakenloper binnen de Club van Sinterklaas. Let op mijn woorden, als je nog één keer niet zoet bent zorg ik dat je naam nooit meer in het Grote Boek komt te staan. Denk je dat je zo tegen mij kan praten omdat we op het internet zitten? Denk nog eens, jij bittere chocoladeletter. Terwijl we praten heb ik mijn geheime netwerk van pieten ingezet en wordt je huis getraceerd dus bereid je maar vast voor op de jutezak waarin je in zult gaan wonen, domme pepernoot. De jutezak die jouw stoute leven weg zal vagen. Je gaat er aan, jochie. Ik kan overal tegelijk zijn en op zevenhonderd verschillende manieren je huis via de schoorsteen binnenkomen, en dat is alleen nog maar om de prullaria uit je schoen te halen en deze te verwisselen voor wat lekkers. Ik ben niet alleen getraind om je zielige huisje te enteren via je schoorsteen maar ik heb de beschikking over alle cadeautjes van Sinterklaas en ik zal er voor zorgen dat jouw zielige speculasreet er nooit meer een krijgt. Als je zou weten wat voor domme gevolgen je 'slimme' comment over dat 'Sinterklaas nep is en niet bestaat' over je af heeft geroepen, had je misschien je bek gehouden. Maar dat deed je niet, en nu betaal je de uiterste prijs jij ongelofelijke idioot. Geen cadeautjes en snoepgoed meer, stout kind.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...