Ga naar inhoud

CDAB 91 [XCI] Carpe Semen


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 845
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vind dat geen goeie vergelijking. Ik vond het juist chill dat de meeste puzzels duidelijk te onderscheiden zijn met veel diepgang en verschillende concepten. En naast de 'duidelijke puzzels waren er ook nog hordes diepgaande wereldpuzzels'.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond ik maar nogal lam en juist niet diepgaand, waren wat puzzels die leuk waren, dat met de omgeving gebruiken bijvoorbeeld, maar naast dat was het allemaal maar leeg en het volgende steeds aan dat ik maar hetzelfde deed. Had gemakkelijk een mobiele game kunnen zijn, het eiland en het lopen voegt bar weinig toe, ziet er allemaal leuk en mooi uit maar dat was niet meer dan een gimmick, zoals de meeste puzzels en het verhaal was ook '2diep4u' hipster gedoe en ook totaal geen soundtrack te vinden. Kwam redelijk snel doorheen, misschien dat ik genoeg of te veel autisme punten heb voor dit soort games, maar ja voor uit. Overigens was het geen vergelijking met Mist, men was zo hysterisch over The Witness en zelfs een aantal die het met Mist vergeleken dat ik verwachten dat dit een soort herkomst van Mist was. The Witness komt uiteindelijk totaal niet in de buurt van Mist. Dat men The Witness leuk vindt kan ik wel begrijpen, maar al die negens begrijp ik geen ruk van. Overigens is dit ook een game die je 1 keer uitspeelt en nooit meer aanraakt, naast wat 40 geheime puzzels heeft het niets te bieden. The Talos Principle deed het na mijn mening een stuk beter in elk gebiedt.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...