Ga naar inhoud

Eerste GirlGamer Event in Nederland!


Yumi

Aanbevolen berichten

**Beste GirlGamer! ** Onthoud zaterdag 13 februari! Maak hem vrij en zet het in je agenda. Want de officiële GirlGamer NL community komt met iets Awesome! Op deze dag willen wij alle gamende dames (ja echt allemaal) bij elkaar hebben in het Amsterdam ID Aparthotel voor ons Pre Valentine Event. Wat valt er te doen? Lekker samen gamen, chillen, gratis eten en drinken en nog veel meer. Dus ben jij een dame met een interesse voor gaming? Stuur mij een bericht en ik zorg dat je aanwezig ben. PS: entree is gratis dus no damage PSS: je auto kun je ook gratis kwijt op deze zaterdag! https://www.facebook.com/groups/girlgamerweekend GIRLS ONLY!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kimster_p Plak je er niet juist zelf een stigma op door te benadrukken dat je een vrouwelijke gamer bent, ipv een gamer? Ik snap dat er genoeg mannelijke mongolen rondlopen die er een punt van maken als je een vrouw bent die gamet en dat dit best wel eens als vervelend kan worden ervaren, maar probeer daar dan op een positieve manier aandacht voor te creëren. Juist door dit soort evenementen ontstaat er alleen maar een nog grotere kloof tussen mannen en vrouwen in de gamewereld en wordt er afgeweken van het daadwerkelijke doel, en dat is dat het geen flikker uit zou moeten maken wat je geslacht is, zowel in de gamercommunity als in de rest van de wereld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er ruimte is voor beide evenementen. Ja ik ben een meisje en ga naar al jaren naar firstlook, gamescom. Maar het lijkt mij ook leuk om naar een evenement te gaan waar er meer andere vrouwen zijn die gamen. Het hoeft geen of-of te zijn, deze evenementen kunnen naast elkaar bestaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er meer meiden zijn die fanatiek gamen en bijvoorbeeld ook Gamescom willen bezoeken, maar dit niet durven vanwege de reacties van bepaalde kerels in de gamewereld. Ik had door je eerdere comment het idee dat dit GirlGamer event in het leven was geroepen om dit tegen te gaan, waarvan ik dus van mening ben dat dat averechts werkt, maar volgens mij is dit niet de intentie van de organisatie en heb ik het verkeerd begrepen. Hoe dan ook hoop ik dat jullie in ieder geval een leuke dag zullen beleven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga jij ook maar weer op tumblr/4chan/reddit zeuren over sjw's en white Knights, want niemand hier boeit dat wat.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...