Ga naar inhoud

CDAB 92 [XCII] Met de instemmende hoed in de hand komt men door het ganse land


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 997
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>In ieder geval minder vaste lasten. >Met een abonnement wordt je telefoon niet goedkoper, de telefoon prijs zit dan gewoon in een maandelijks bedrag verwerkt True, maar ik bedoel dat 9/10 mensen hun telefoons tegenwoordig gewoon met een abbo kopen, vooral als je voor de duurdere telefoons gaat. En ik weet dat het niet goedkoper is, sterker nog het is zelfs duurder vaak. Maar wel gewoon makkelijk als je het mij vraagt. Vind 6gb internet (daarna slomer dus eigk onbeperkt) 120 belminuten en onbeperkt smsén voor 39 euro wel meevallen eigenlijk. Ik kreeg ook nog eens 120 euro terug voor mijn galaxy s4
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Alleen de HTC M9 en A9 waren kut, dat is nog maar net één jaar. Daarnaast was de M9 vooral slecht door het ongeluk met de Snapdragon 810, iets dat HTC zelf niet echt had kunnen voorkomen. HTC One M8 was ook niet echt een feestje. Het was een.. meh telefoon met best een slechte camera.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wie the fuck koopt zijn telefoon dan ook prepaid? Ik heb nog eens geen abbo en nooit gehad ook. Waardeer zo nu en dan mijn beltegoed op wanneer het moet, aangezien er toch internet is waar ik het nodig kan hebben mis ik ook vrij weinig met dat hele gebeuren. Vind het zo meer dan prima.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil Spofity kunnen luisteren, internetten en whatsappen op een telefoon. Ik koop er gewoon eentje van 1 of 2 generaties terug. Ik heb vorig jaar een S4 op marktplaats gekocht voor €200.- die het nog prima doet en dan koop ik over een jaar wel een S6, S7 of zoiets dergelijks van een ander merk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vrouw van rond de 45 sprak me vandaag aan over m'n telefoon "omdat ik zulke foto's maken kon". *Het is een Oneplus One* *Een watte?!* En daarna verhalen gehoord. Ze kon alleen op het internet als ze op een wifi-netwerk zit, net als haar dochter. Laatstgenoemde reageert soms niet en dan stuurt moeder boze smileys. Moeders Samsung kostte zo'n €50, die van haar dochter €150. Ze vertelde me veel meer. Het boeide me niks eigenlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...