Ga naar inhoud

CDAB 92 [XCII] Met de instemmende hoed in de hand komt men door het ganse land


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 997
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als m`n leraar dit bij mij in de klas had gedaan dan had ik wiskunde leuker gevonden... Nu ik al minstens 6 jaar van school af ben is het een beetje laat om dit bij mij in de klas uit te proberen... http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/wiskunde-saai-nou-niet-op-deze-school

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Deel 1 voor z'n tijd vond ik niet kut. ik speelde 'm in 2008 or 2009 denk ik en vond er maar niks aan. De vecht mechanics waren ronduit kut en ik heb verder dus nooit een AC gespeeld door deze ervaring. Van een aantal die hard AC fans heb ik ook gehoord dat AC1 eigenlijk ook niet de game is waarmee je moet beginnen.. Als ze nou de mechanics beter maken (of kopiëren van de nieuwere, als die beter zijn.. Want als er iets is dat Ubisoft kan is het dingen kopiëren uit oudere spellen) kan het misschien wel oké voor nu ook zijn. TL;DR: uhhh
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Al dan niet onbewust gaat vrijwel iedereen wel mee in de modegrillen van (een bepaald deel van) de maatschappij. Ja absoluut, maar ik vind het gewoon vrij triest als mensen ergens tegenin gaan puur omdat het populair is, vandaar de afkeer jegens jouw zinnetje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...