Ga naar inhoud

CDAB 92 [XCII] Met de instemmende hoed in de hand komt men door het ganse land


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 997
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/waar-heb-jij-over-gedroomd-vannacht/ Ik ben hele Uhuriaanse geschriften, inclusief geniale inzichten, aan het neerpennen in dit topic en de enige reacties die ik krijg is of ik soms wat heb gebruikt. Als iemand zich geroepen voelt om wel een nuttige bijdrage te doen, graag. Alvast bedankt, voor het lezen ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Naast dat, Trump fundeert compleet zijn eigen campagne Nee. >en trekt zijn bek open tegen de GOP. Terwijl hij dezelfde achterhaalde standpunten ondersteunt en namens de GOP wil meedoen aan de presidentsverkiezingen. >De andere kandidaten worden vaak door dezelfde mensen gefundeerd, wat betekend dat ze moeten luisteren naar hun funders en moeten stoppen wanneer ze dat zeggen. Trump financiert niet alles zelf. >En mocht Trump president worden en niet zijn belofte nakomen dan raakt hij waarschijnlijk door wantrouwen ook zijn imperium kwijt. Als hij geen president wordt raakt hij zijn imperium kwijt door mismanagement. >En Trump doet alles zonder een script of dingen in te studeerden Een beetje gevaarlijk voor een president van de VS, toch? >in een van zijn boeken legt hij uit waarom, het is zelfs zo dat schrijffouten in zijn boeken etc niet mogen aangepast worden door de uitgevers omdat hij zegt dat wat hij zegt of schrijft opdat moment dan ook zo bedoelt is. Alsof Trump zijn eigen boeken schrijft. >Daarbij, bijna elke week wordt er omgerekend zo'n 50~ miljoen besteedt aan advertenties tegen hem maar hij wint flink. Dat argument gaat ook op voor scheldwoorden. De Bond tegen het Vloeken investeert flink en hier kankeren jullie er desondanks op los. >Je mag hem of niet, maar ballen heeft hij wel. Ballen kun je alleen hebben als je bewust risico neemt, Trump is te dom om bewust te handelen. >Als ik het kon zou ik sowieso op hem stemmen, vele shit dat je op Facebook of menig andere meuk site vindt is vaak uit de context gehaald, want menig mens zoekt toch niet verder dan dat. Leg mij even uit hoe het oproepen tot het verminken van mensen die tegen hem protesteren (doet hij regelmatig) en het voorstel om "de vrouwen en kinderen van IS strijders te vermoorden" (oorlogsmisdaad) uit hun context gehaald zijn. >Het feit dat hij politiek correctheid Noem eens wat politiek correcte problemen op in een land waar je machinegeweren bij de supermarkt kan kopen. >Obama Care en Common Core de deur uit wilt hebben voor mij al reden genoeg. Ik ben (volgensmij) vrij rechts / klassiek liberaal, maar zelfs in mijn extremistische vriendengroepje kent ObamaCare veel steun. Wat zijn precies je argumenten tegen ObamaCare?

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Terwijl hij dezelfde achterhaalde standpunten ondersteunt en namens de GOP wil meedoen aan de presidentsverkiezingen. Het nare zover mij bekend is, is dat Trump een hele batterij aan standpunten heeft die zelfs met mekaar in strijd zijn, maar zegt wat nodig is om de kiezer voor zich te winnen, en dat je in principe niet weet wat het beleid van de man zal zijn mocht hij in het ovale kantoortje belanden.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...