Ga naar inhoud

CDAB 92 [XCII] Met de instemmende hoed in de hand komt men door het ganse land


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 997
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>De hele wereld lacht zich kapot dat Trump misschien de president van een van de machtigste landen ter wereld kan worden. Valt mee, Japan mag sowieso hem aangezien hij TTP niet wilt, iets wat sowieso Japan keihard gaat naaien. Zelf de linkse media daar is vaak goed te spreken over Trump. >Daarnaast verwacht ik gewoon dat hij de banden met Europa zal verzieken. Hij heeft al vaker aangegeven relaties met Rusland, Japan en Europa weer goed te willen krijgen. Japan heeft geen leger, dus Japan wilt hij automatisch helpen wanneer het nodig is, zonder dat hij hulp of wat anders van Japan terug verwacht. Maar goed, dat hoor je nooit. Hij weet dat Amerika keihard gehaat wordt door veel al Europa en Rusland, puur om de fouten die Amerika gemaakt heeft. Dat zegt hij al jaren lang en wilt dat al jaren lang veranderen, andere kandidaten reageren alleen maar agressief tegen over Rusland.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik besloot om de video van dhr. Molyneux te bekijken, maar ik vind hem na 10 minuten al een vervelende Trump supporter die met halve waarheden aan komt zetten en de oppositie weglacht. En bij het eerste punt - ''Donald Trump’s Strategy'' - geeft de man zelf al aan waarom Trump geen president waardig is; hij zegt tegen de media wat zij willen horen en berust zich op bravado. Nou liegen politici wel vaker, maar Trump slaat alles. Alles wat hij uitkraamt is om stemmen te winnen, en wat het beleid van de man nou uitendelijk gaat worden is alles behalve duidelijk. Zo'n zakenman die z'n vermogen veel hoger schat dan dat het waarschijnlijk waard is, en die zelf al vaker failliet is gegaan dan landen die de VS heeft binnengevallen zie ik ook liever niet als leider van de machtigste economie en strijdkracht op aarde.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> die zelf al vaker failliet is gegaan dan landen die de VS heeft binnengevallen die zelf al vaker failliet is gegaan dan het aantal landen dat de VS heeft binnengevallen > hij zegt tegen de media wat zij willen horen en berust zich op bravado. Dat staat ook overigens haaks op wat hij zelf beweert; dat hij de media netjes en recht-voor-z'n-raap te woord staat. Daarnaast kan hij wel tegen de media stoer doen, maar de media informeert de kiezer, waartegen Donald niet alleen staat te liegen, maar ook nog eens polariseert en opfokt met z'n uitspraken. Zeggen waar het op staat en politiek incorrect zijn, en simpelweg aanzetten tot haat zijn twee verschillende dingen.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>maar ik vind hem na 10 minuten al een vervelende Trump supporter die met halve waarheden aan komt zetten en de oppositie weglacht Hij neem dingen die men vaak over Trump zegt en zegt wat er wel/niet waar is, alles wat hij zegt kun jezelf zonder enige moeite opzoeken en checken als het klopt of niet. >Alles wat hij uitkraamt is om stemmen te winnen Dat kun je over elke kandidaat wel zeggen. Daarbij heeft hij duidelijk al neergeschreven wat hij wilt, dat is op zijn site te vinden. >die zelf al vaker failliet is gegaan dan landen die de VS heeft binnengevallen zie ik ook liever niet als leider van de machtigste economie en strijdkracht op aarde. Hij zelf is nooit failliet gegaan. 4 van zijn bedrijven wel, wat beide totaal andere dingen zijn. 4 bedrijven van een hele berg die hij heeft is nogal klein. Leuk genoeg wordt dat ook in die video uitgelegd.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Zeggen waar het op staat en politiek incorrect zijn, en simpelweg aanzetten tot haat zijn twee verschillende dingen. Juist en ik kan nog steeds geen fatsoenlijk iets vinden waar Trump men aanzet tot haat. Elke keer wanneer iemand zoiets claimt en ik vervolgens zelf zoek hoe en wat blijkt hij of half gequote te zijn of blijken zijn woorden compleet verdraait te zijn. Met zijn rallies heb ik tot nu toe ook niets kunnen vinden dat hij men aanzet tot haat. Vond voordat ik überhaupt zelf eens ging zoeken hem ook maar een lul, maar dat veranderde snel toen ik achter kwam hoe vaak zijn uitspraken verdraait worden. Dat hij zich vaak tegenspreekt dat klopt en ben ik ook geen fan van erger ik mijzelf ook aan, dat mag wel stoppen ook.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Dat kun je over elke kandidaat wel zeggen. Daarbij heeft hij duidelijk al neergeschreven wat hij wilt, dat is op zijn site te vinden. Enfin, maar de misinformatie en gepolariseerde standpunten die Trump uitstoot zijn wel een tandje meer. Daarnaast zet hij nog steeds aan tot haat. > Hij neem dingen die men vaak over Trump zegt en zegt wat er wel/niet waar is, alles wat hij zegt kun jezelf zonder enige moeite opzoeken en checken als het klopt of niet. Dat is mooi, maar hij mengt dat met zijn eigen zelfingenomen mening en 'verlichte' opvattingen - hij heeft nu eenmaal de ['rode pil'](http://www.urbandictionary.com/define.php?term=red+pill) genomen, toch? -, zij het door er direct op in te gaan of simpelweg z'n hoofdje te schudden. En met 559.613 views vind ik dat best een ding, dat een pseudo-intellectueel, hypocriet mannetje zoveel mensen om de tuin leidt. SargonOfAkkad en Thorium zijn soortgelijke individuen die je op de brandstapel mag gooien.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Juist en ik kan nog steeds geen fatsoenlijk iets vinden waar Trump men aanzet tot haat. > Met zijn rallies heb ik tot nu toe ook niets kunnen vinden dat hij men aanzet tot haat. '"Zet alle moslims het land uit'', ''schiet hun [terroristen] families dood'', ''Mexico brengt drugs, geweld, misdaad'', etc. En die zijn niet uit verband getrokken, dat is precies wat Trump zegt. Ik kan mij nog herinneren dat ik een lange tijd geleden een telefoonfilmpje zag bij een moskee in de VS, waar onschuldige moslims bijeen komen om te bidden. Er stond buiten hun deur een leger aan van die blanke Amerikanen die hun uitscholden voor terroristen, geitenneukers, mysogenen, etc. Trump spoort o.a dit soort verwerpelijk gedrag aan door te stellen dat hij alle moslims het land uit zal zetten, om hun als probleem neer te zetten. Een nuchter, wat slimmer individu zal hier bijv. voorbij kunnen kijken, maar het speelt de racisten en intellectueel benadeelden een mandaat toe dat geweld en protest tegen een etnische groepering goedkeurt.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...