Ga naar inhoud

CDAB 92 [XCII] Met de instemmende hoed in de hand komt men door het ganse land


Saeglopur

Aanbevolen berichten

>Iedere liefhebber van politiek volgt de Amerikaanse verkiezingen. Net als edere voetbalfan Champions League kijkt zonder dat er Nederlandse clubs meedoen Je ergens druk om maken en iets volgen zijn in mijn ogen twee verschillende werelden, maar ik begrijp je.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 997
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

https://www.youtube.com/watch?v=C4qgAaxB_pc Ik zit dit serieus al dertig keer te kijken jezus de nostalgie en die muziek jongen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Eens. Maar dan wel in een zonnig land waar het presidentschap gepaard gaat met heel veel bitchezz en drugs. Is er op Curacao toevallig nog behoefte aan politici? Ik zal kijken of ik via via iets voor je kan betekenen. In ruil daarvoor wil ik wel gratis bier voor de rest van m'n leven wanneer jij aan de macht komt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Attack our debt and deficit by vigorously eliminating waste, fraud and abuse in the Federal government, ending redundant government programs, and growing the economy to increase tax revenues. > The Trump tax cuts are fully paid for by: Reducing or eliminating most deductions and loopholes available to the very rich. > Mexico must pay for the wall > Additionally, we need to stop giving legal immigrant visas to people bent on causing us harm. > Requirement to hire American workers first > Before any new green cards are issued to foreign workers abroad, there will be a pause where employers will have to hire from the domestic pool of unemployed immigrant and native workers. Dit is precies de essentie van Trump; bombastische uitspraken, mooie beloftes, simpel vocabulair en een regen aan plattitudes. Het meest nare aan de man is dat de kern van zijn campagne bestaat uit de schuld geven aan *''the other''*, het ''zij''; ''wij zijn onschuldig, *zij* maken *ons* Amerika kapot en dat moeten *wij* stoppen. *Wij* moeten Amerika weer groot maken!'' Menig politicus, en zeker de andere presidentskandidaten, berusten zich op grote woorden en maken beloftes die zij uiteindelijk nooit volledig zullen realiseren - dat is politiek, dat zijn verkiezingen -, maar Trump overtreft hen echt ruim. De man krijst niets anders dan loze, nationalistische leuzen die de onwetende onder- en middenklasse moet overhalen. Hij doet een oproep aan hun diep gewortelde ongenoegen en haat over de huidige situatie. De problemen van de mensen en de staat zijn vaak totaal niet simpel op te lossen, maar Trump stelt zich op als de ware messias die alle problemen zal doen verdwijnen als sneeuw voor de zon, een redder die zich geen blad voor de mond neemt en tegen de huidige status quo ingaat.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...