Ga naar inhoud

HET GRANDIOZE POKÉMON SUN & MOON TOPIC


NintendoGamerz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Maare... ik dacht meer aan een pijpleiding voor drugs (de devs liegen over illegaal naar bursthearts graven). Je hebt gelijk. Team Rocket is voor mij nog steeds het beste team uit de serie. Niks over-de-top met betrekking van de legendaries (meer water/land, alles uitroeien, etc), maar échte gangster-geïnspireerde teams waar je je kunt bij voorstellen dat het in het echt zou kunnen bestaan. Team Flare vond ik daarom ook wat hol en ongeïnspireerd aanvoelen; het was al sinds generatie 3 ongeveer hetzelfde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>We hebben ooit toen XY net uit was een klein toernooitje gehouden met de community. Ik stel voor om dat nog eens te doen. Ik heb nog een heleboel toffe pokemon liggen, en het is ook wel een mooi eerbetoon aan deze generatie. Gewoon wat losse battles vind ik trouwens ook helemaal prima.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Coro Coro komt voor zover ik weet altijd pas uit in het midden van een maand, dus voorlopig denk ik dat dit een hoax is. Daarnaast zouden al die fansites als Serebii en Bulbapedia informatie als dit binnen een uur bevestigd hebben en dat is ook nog niet gebeurd. Denk dus dat dit nep is. En maar goed uit, een tweede ninja starter zou mij namelijk wel tegenvallen, zeg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...