Ga naar inhoud

Te Land Ter Zee En In De Lucht


Roy1980

Aanbevolen berichten

  • Reacties 878
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ga maar eens 1 van de spelonderdelen van Te Land Ter Zee En In De Lucht uitleggen. Vandaag het onderdeel Dan De Lucht Maar In. Bij dit onderdeel moest een toren op het water worden gebouwd en je moest zo hoog mogelijk zien te komen binnen een bepaalde tijd. Volgens mij moesten ze de toren maken van niet drijvend materiaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga maar eens 1 van de spelonderdelen van Te Land Ter Zee En In De Lucht uitleggen. Vandaag het onderdeel Dan De Lucht Maar In. Bij dit onderdeel moest een toren op het water worden gebouwd en je moest zo hoog mogelijk zien te komen binnen een bepaalde tijd. Volgens mij moesten ze de toren maken van niet drijvend materiaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Freewheelen is het de bedoeling om met je zelfgemaakte voertuig zonder rem zo dicht mogelijk voor het einde van de baan tot stilstand te komen. Tuurlijk mocht je wel remmen. Maar je moest zelf een remsysteem verzinnen voor je voertuig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg leuk idee Enzevil, naar de Efteling gaan met de PU lijkt mij ook erg leuk. Wat voor saus had je bij je frietjes? Ik vind mayonaise altijd wel lekker. Pindasaus ook wel. Het liefst allebei samen. Alvast bedankt voor je antwoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte meneer PHtH, ik heb een tweetal vragen. Misschien kunt u mij hiermee helpen. Of misschien ook niet. De tijd zal het leren. Mijn eerste vraag is welk onderdeel u het liefste zou doen als je mee mocht doen met Te Land Ter Zee En In De Lucht. Alvast bedankt voor uw moeite. Ik ben erg benieuwd. In de tussentijd zal ik gaan smullen van een raketijsje. Hoogachtend, Orangemic

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...