Ga naar inhoud

Waarom wordt er zonder goede reden een discussie gesloten/verwijdert?


DarknessFood

Aanbevolen berichten

Ondanks de terugkeer van een aantal iets meer uitdagende games zijn de meeste games nog steeds erg makkelijk ook op een hogere moeilijkheidsgraad. Dat er dan eens in de zoveel tijd een uitdagende game opstaat vind ik geweldig, zelf zit ik nu te zweten over de eindbaas van de TTT2 arcade mode. Het hoeft allemaal niet makkelijker, zet de game een standje lager. Maar ja er zijn van die personen die willen boasten dat ze de game op Inferno hebben uitgespeeld, zich voordoen als Meester terwijl zij slechts leerlingen zijn, waar de echte meesters het spel al hebben verlaten teleurgesteld dat wat hun bereikt hebben gereduceerd is tot kinderspel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met je eens! Ik vind dat de moeilijkheidsgraad wel weer omhoog mag. Ik ga op het moment echt veel te makkelijk door Inferno heen. Farmen hoeft niet meer, heb toch wel zat goede items, en Diablo draait er (voor mij) juist om dat als je een gruwelijk item vindt het bruut is, maar als je toch niets beters nodig hebt verdwijnt dat ook. Ik ben heel benieuwd naar de PvP en zal dan nog wel meer gaan spelen dan dat ik nu doe!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het vooral jammer dat men met die moeilijkheidsgraden gaat rommelen. Er staat toch niet voor niets "Inferno" op? Als straks elk kind Inferno uit kan spelen is er ook niks meer aan. Voor kinderen is er normal, die je praktisch zonder ally/powers kan spelen. Nightmare is lekker, en Hell begint al goed taai te worden. Inferno moet letterlijk dé hel zijn. De powers van andere klassen balanceren zodat de klassen gelijkwaardiger zijn vind ik goed. Het nerfen van de creeps niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...