Ga naar inhoud

Sinterklaas lijstje


mohamed

Aanbevolen berichten

5 December is het weer zover! Dan komt de goedheiligman langs alle huizen van brave kindertjes om cadeautjes uit te delen... Ook dit jaar vier ik met mijn familie sinterklaas. En elk jaar is het erg gezellig, maar ik zit ook elk jaar met hetzelfde probleem: Het verwende kind dat ik ben kan niets leuks verzinnen om op zijn verlanglijstje te zetten! (De cadeautjes moeten onder de 50 euro blijven) Dus heeft er iemand leuke ideeën? Of zit je in een zelfde situatie? Laat het weten!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tnx iedereen voor de geweldige ideeën!! Maar laat ik iets duidelijker zijn, de 50 euro waar ik het hierboven over heb, heb ik daar gezet omdat ik meestal één spelletje rond dat bedrag krijg. Voor de rest ligt alles onder de 20 euro (dat vindt ik nog steeds heel veel =P). Dus weet iemand een echt top spel? En heeft iemand nog andere ideeën voor een leuk lijstje?

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmmm.... De spellen die recent uit zijn, zijn natuurlijk Black ops 2 en halo 4. een chocolade letter kan je vragen (is altijd leuk om te krijgen) Vette DVD/bluray films. (je weet maar nooit welke films er op DVD of bluray zijn. Bioscoop bon. er zijn teveel dingen om uit te kiezen natuurlijk. =D

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor oudere spellen gaan. Of spellen met een leuk prijsje. Zo kan je bijvoorbeeld Pokémon Black/White 2 voor 35 euries krijgen, voor een spel met 200+ uur. Warhammer Spaces Marine is te krijgen voor 20 euro, Rayman Origins voor 25 euro. Maar stel, je ouders zijn rijk, en houden ervan om je te verwennen ga dan voor Borderlands 2 en/of Assassins Creed 3. Oke, de prijsjes zijn een beetje hoog, maar Borderlands 2 is echt super. Battlefield 3 is voor 20/30 euro ook te verkrijgen en Just Cause 2 is ook voor een leuke prijs te verkrijgen. Samen met Final Fantasy 13 (Of XIII-2). Je kan ook Sonic Generations kopen, of als je een Wii/gamecube hebt Sonic Adventures 2. Wat je ook kan doen is the boeken van Assassins Creed kopen (niet totaal perfect, maar wel leuk). Of gewoon een leuk uitje met je familie (bowlen/klimmen/pretpark).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk er zelf niet ofzo dus ik probeer geen reclame te maken. Maar als je een beetje van Skate-games houdt kan je Skate 3 kopen op Yourgamezone.nl nieuw voor €16. Ik heb hem laatst gekocht en vind hem super. Dan kan je zelfs nog een game erbij kopen. Geef anders even aan voor wat voor soort games je houdt. PS: Als je hem niet kan vinden, rechts op de site heb je zoek functie. Doe dan bij geavanceerd zoeken prijs van €10-20

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas vieren wij geen sinterklaas meer (jongste zusje inmiddels te oud geworden) maar gelukkig geven mijn ouders een fijn alternatief: Kerstmis! Ja, het is waar dat ook jullie kerst vieren, maar ik denk niet dat iemand het zal vieren zoals wij het doen! Check dit: - 2 weken naar Australië - Pakjes ochtend! - 2 keer uit eten en thuis gourmet - En ze hebben nog één of andere epische verassing voor ons! Maar om even terug op het topic te komen: Als je een ps3 hebt ga dan voor Killzone 3 of Resistance 3. Echte aanraders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat je doelgroep is, maar heb toch wat verder gezocht voor goedkopere games. Op je pagina staat dat je een PS3 hebt, een Wii en een DS. PS3 - Portal 2 - Uncharted 2/3 - Red Dead Redemption - God Of War - Ratchet & Clank - Metal Gear Solid!! - Vanquish - Little Big Planet - Batman: Arkham City/ARkham Asylum - Assassins Creed (2 t/m 3) - Mafia 2 - GTA 4 - Darksiders - Dragon Dogma - F1 Race Stars - Modnation Racers - Spec Ops The Line Ben geen bezitter van een PS3, maar denk dat dit wel goeie games zijn. Wii: - Boomblox - Sin & Punishment: Star Successor - Kirby's Epic Yarn - Okami (!!!!!) - Zack & Wicki Quest For BArbaros Treasure - Punch Out - Sonic Colors / Sonic Generations - Red Steel - Mario Kart Wii (!!!!!!) - Monster Hunter Tri - Super PAper Mario - No More Heroes (2) - New Super Mario Bros - The Legend Of Zelda : Skyward Sword & Twilight Princess (!!!!!!) - Donkey Kong County Returns - Super Mario Galaxy (2) - Metroid Prime Trilogy / Other M - Super Smash Bros Brawl (!!!!!) - The Last Story (!!!!!!) - Xenoblade Chronicles (!!!!!!) - Pandora tower Heb zelf een Wii, en deze games vind ik zeker aan te raden (behalve Metroid, want die heb ik nooit gespeeld, maar ze zeggen dat deze games goed zijn) DS - Suikoden Tierkreis (!!!!!!!!!!!) - Phoenix Wright - (Super) Scribblenauts - Rythm Heaven - Dragon Quest IX - Nintendogs (Op het begin vreselijk saai) - Animal Crossing (Ook op het begin saai) - Wario Ware D.I.Y - Advanced Wars - Professor Layton - GTA : China wars - Elite Beat Agents - The World Ends With You (!!!!!!) - The Legend Of Zelda (!!!!!!) - Mario & Luigi - Alle Pokémon - Mario Kart - Pokemon Conquest - Inazuma Eleven Denk wel dat dit genoeg is? :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Boemer je bent echt een held met dit lijstje!! Echt heel erg bedankt! MGS 4 staalt al een tijdje bij mij op het lijstje, Batman en Okami lijkt mij ook best leuk om eens te proberen. Op het Wii lijstje beveel je The Last Story en Xenoblade Chronicles aan. Zijn dit leuke games voor iedereen of moet je echt een beetje RPG fanaat zijn? =O

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...