Ga naar inhoud

Sinterklaas lijstje


mohamed

Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

MGS4 lijkt mij een zeker tof spel, ookal heb ik geen PS3. Batman Arkham Asylum nooit gespeeld, maar City wel, en die vond ik zeker goed, dus ik denk/neem aan dat het vorige deel ook te genieten is. Als je slim bent koop je Okami zoals Baron Bonk al zei voor de Playstation. Volgens mij (ik weet niet zeker) is deze ook goedkoper te verkrijgen op de PSN. Zelf ben ik geen RPG fanaat. Ik ben vreselijk in the Witcher (2), en vind er dan ook geen ene zak aan. Xenoblade Chronicles en The Last Story gaven mij toch wel echt een ander gevoel. Dit is dan ook een Japanse RPG, waarbij het verschil tussen goed en kwaad merkbaar aanwezig is. Wat ik dus wil zeggen is dat je geen RPG fanaat hoeft te zijn, maar je moet je wel kunnen binden met personages. Stel, je speelt het alleen voor de gameplay, maar je houdt niet van verhalen, dan kan je deze games beter skippen. De gameplay en verhalen zijn van beide games echt geweldig, en brengt een heerlijke unieke ervaring. Dit is echt de eerste RPG die ik speelde, en ben er helemaal verliefd op geworden. Ik raad hem ook sterk aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
Wij doen niet meer echt aan Sinterklaas (misschien krijg ik nog een kleinigheidje) de meeste krijg ik met kerst. Ik heb op m'n lijstje staan: - Geld voor vuurwerk; -PSN tegoed van 50 euro (voor wat indiegames die ik nog wil spelen) -En qua boxed games mogen ze een keuze maken tussen Far Cry 3/Dragon Age: Origins/ God of War 3. Of natuurlijk alledrie:D
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...