Ga naar inhoud

CdAB 98 [XCVIII] De honderd halen we nooit


Maanwel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heel simpel, omdat het gebruik van het woord kanker op een bagatalliserende of scheldende manier niet getolereerd wordt en nooit getolereerd zal worden. Jouw posts vielen op en zijn bestraft. Dan kun je de calimero uithangen dat jouw gebruik van kanker toevallig meer bestraft is dan (naar jouw mening) gelijkwaardige vergrijpen van anderen, maar het lijkt me voor jezelf en de community nuttiger als je je als een grote vent gedraagt en je gewoon aan de regels (die je klaarblijkelijk feilloos begrijpt) houdt.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Jouw posts vielen op en zijn bestraft. Heeft niks te maken met een principe, alles dient even hard gestraft te worden. >>Dan kun je de calimero uithangen dat jouw gebruik van kanker toevallig meer bestraft is dan (naar jouw mening) gelijkwaardige vergrijpen van anderen, maar het lijkt me voor jezelf en de community nuttiger als je je als een grote vent gedraagt en je gewoon aan de regels (die je klaarblijkelijk feilloos begrijpt) houdt. Ad hominem, en welke regels?

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een absoluut gelijke behandeling kan ik niet garanderen. Daarnaast is het niet mijn uitgangspunt, als mod moet je wat mij betreft zorgen dat het hier een aangename bedoeling is waar men zich in grote lijnen aan de regels houdt. Dat betekent niet dat willekeur troef is, maar dat betekent wel dat ik in ieder geval niet als een robot ga modereren. Jouw gescheld viel op omdat het op korte termijn om meerdere gevallen ging in verschillende topics. En welke regels? Www.pu.nl/regels Daarnaast ben je volgens mij slim genoeg om te begrijpen dat je grote "zij ook" argument een impliciete erkenning van je eigen schuld is. Dus stel je niet zo aan.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>En welke regels? Www.pu.nl/regels Want deze regels worden aangehouden? Lees ze alsjeblieft nog eens door, de helft kun je schrappen. Ik heb het al vaker gehad over een set duidelijk regels gehad zodat iedereen weet waar hij aan toe is. >dat je grote "zij ook" argument een impliciete×erkenning van je eigen schuld is. Dus stel je niet zo aan. Maar ik heb nooit mijn schuld ontkent? Ik zeg alleen dat ik nu vele malen erger voorbij zie komen van mensen die dondersgoed wezen dat het niet mag. Ik weet de redenering l voor deze willekeur allang natuurlijk, alleen zal jij, of een andere mod, dit nooit toegeven.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou agree to disagree dan, want ik wil je best op de regels wijzen (waarin ook gewoon duidelijk staat dat er niet met ziektes gescholden wordt), maar zaniken dat de regels "niet duidelijk genoeg zijn" gaat nergens over. Tegelijkertijd wordt je verdere punt over partijdigheid en willekeur er ook niet sterker op. Vooral omdat je mijn vorige reactie, waarin staat dat ik in ieder geval niet streef naar een 100% identieke behandeling, klaarblijkelijk niet hebt gelezen of begrepen. Doggyhair heeft regelmatig waarschuwingen gekregen waar hetzelfde type posts bij anderen door de vingers is gezien. Omdat een mod, net als een scheidsrechter, wat mij betreft in de geest van de wedstrijd moet fluiten. Op het moment dat de schrijnende willekeur hier je slapeloze nachten oplevert kun drie dingen doen: je kunt de pu redactie aanschrijven en klagen over mij als mod (want ik wil best hoofdelijk verantwoordelijk zijn voor dit punt), je kunt een andere site opzoeken waar de mods beter zijn, of je kunt je niet zo aanstellen en je gewoon gedragen zodat we überhaupt geen reden hebben om je te bannen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Omdat een mod, net als een scheidsrechter, wat mij betreft in de geest van de wedstrijd moet fluiten. Op het moment dat de schrijnende willekeur hier je slapeloze nachten oplevert kun drie dingen doen: je kunt de pu redactie aanschrijven en klagen over mij als mod (want ik wil best hoofdelijk verantwoordelijk zijn voor dit punt), je kunt een andere site opzoeken waar de mods beter zijn, of je kunt je niet zo aanstellen en je gewoon gedragen zodat we überhaupt geen reden hebben om je te bannen. Hé, je bent al verkozen tot mod, hou eens op met die paaiende verkiezingstaalt.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkiezingstaal* > Heel simpel, omdat het gebruik van het woord kanker op een bagatalliserende of scheldende manier niet getolereerd wordt en nooit getolereerd zal worden. Naar ervaring lijkt alsof de acceptatie van het woord "kanker" verschilt van week tot week, soms zelfs van dag op dag. De ene keer gebruiken veel mensen het en word het gedoogd, de andere keer betreft het een enkel persoon en word dat bericht weggemoffeld, of krijgt diegene nog een nadere tik op de vingers.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...