Ga naar inhoud

100 beste games....


SirFunkenstein

Aanbevolen berichten

Beste PU, De discussie zal ongetwijfeld wel meer gevoerd zijn hier, maar ik ben geen reagamer (variant op reaguurder), maar ik wil toch graag het volgende stellen: Ik, Playstation fan-old-dude, heb zaterdagavond/nacht samen met m'n zwager, fervent lid van de X-box club "2old4this" jullie boek van 100 beste games ever door genomen. Met een goed glas whiskey hebben we elke game besproken en was steeds een feest van herkenning. Op een paar flinke fouten na, zag het er allemaal prima uit. De hele avond heerlijke discussies en waarom wel goed en waarom niet. En dat discussiëren doen we al decennia want we gamen zo'n 30 jaar... Ook PU lezers van het allereerste uur. Echter: voor dat we onze boeken openden hebben we een top 5 gemaakt, waarvan wij vonden dat deze daar minimaal in moesten staan. En één game die op ons beider lijstje stond was natuurlijk Tomb Raider. De game die op jullie en ons lijfblad het meest is verschenen. De game (met name TR1) zo'n nieuwe en unieke game ervaring heeft gegeven en zoveel plezier en vernieuwend voor die tijd en revolutionair. En deze game(s) staat niet in jullie boek. Dit is echt onbegrijpelijk en moet toch zeggen dat ik het dan ook een enorme blunder vind. Of hebben jullie een plausibele reden hiervoor? Daar ben ik dan wel heel erg benieuwd naar... Tevens waren er natuurlijk nog veel meer games die we misten. Zoals Gears of War, 7th guest, Dragon Quest 8. maar ja, daar valt over te discussiëren. Maar over Lara niet, wat mij betreft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuses is niet belangrijk. Ik denk eerder dat degene die die boek gemaakt hebben zich goed moeten afvragen of ze dit überhaupt hadden moeten maken. Ik had oprecht gehoopt op een goede reden. Maar als die er dus niet is, dan hebben we het hier over incompetentie of desinteresse voor het boek of een combinatie hiervan. En dan had het boek niet uitgegeven moeten worden. Het boek haalt de statuur van de redactieleden naar beneden en wij hadden best een hoge pet op van deze.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...