Ga naar inhoud

Hoe word ik weer Hyped voor aankomende games?


levy999

Aanbevolen berichten

Heel mijn leven ben ik hyped geweest voor komende games. Ik kreeg kippenvel bij het kijken van trailers, ik bleef er maar aan denken en het was heerlijk om tijdens het zonnen aan de Spaanse kust in de zomervakantie te denken over hoe vet bijvoorbeeld Max Payne 3 of het nieuwe seizoen van The Waling Dead (de game) zou worden. Dit kan ik nu echt niet meer, en dat vind ik kut. Als ik nou aan bijvoorbeeld Mass Effect: Andromeda en Gears 4 denk, games in series waar ik al heel mijn leven van houdt, of trailers daarvan kijk, krijg ik niet meer het kippenvel wat ik voorheen altijd kreeg, terwijl ik een paar maanden geleden bij het kijken van trailers van deze games wel kippenvel kreeg. Ik weet dat ik ze leuk ga vinden als ik ze uiteindelijk ga spelen, maar het is niet zo dat ik er nou echt naar uitkijk (zoals het beste voorbeeld in 2013 was bij GTA 5). Heeft iemand anders hier last van? Weet iemand hoe dit komt en hoe ik weer enthousiast over games kan worden?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, ik ben pas net 17 geworden. Ik heb het wel heel druk met school (niet nu met zomervakantie hoor) en ik merk wel dat ik steeds meer uit ga met vrienden en samen gezellig drinken op een avond, terwijl ik tot een jaar geleden liever gamede met of zonder die vrienden. Toch vind ik het raar dat het zo plots in een paar maanden veranderd is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het effect van de trailer is al jaren uitgewerkt omdat ze ons keer op keer voorliegen met beelden die ze helemaal niet kunnen waarmaken... (veel games zijn ook totaal niet boeiend meer omdat ze elk jaar volgens dezelfde formule worden geproduceerd, of technisch gezien weinig tot niets nieuws brengen) Daarnaast proberen ze ook te geforceerd een 'hype' te creëren, zoals "EarlyGamer" al aangaf... Een of twee trailers in totaal voor een release is meer dan genoeg! Maar nee hoor, tegenwoordig komen voor sommige games wel twee 'trailers' per dag uit... xD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leeftijd heeft er weinig mee te maken vind ik! Kan na 24 jaar gamen (ben dit jaar 31 geworden) nog steeds voor bepaalde titels super 'hyped' worden. Als ik die game dan eenmaal in huis heb en deze voldoet aan de verwachting ga ik echt per direct in standje 'no-life' en verandert dit pas als de game volledig uitgespeeld is. Kan soms weken in de ban zijn van een game en dat voelt dan weer net zo heerlijk als vroeger toen ik nog jong was! ^^ Je moet gewoon niet alles willen spelen maar enkel die titels ertussen uit zien te pikken die écht jou ding zijn! Verschil met nu en vroeger is dat je veel meer de mening over games met anderen kunt delen. Dit beïnvloed veel mensen, wat helaas te vaak negatief uitpakt... Heel veel mensen kopen nu games puur omdat anderen die game ook spelen en als 'top' bestempelen. Of nog erger, ze zwichten voor de reclame... Maar als zo'n titel totaal niet jou ding is ga je het nooit leuk vinden en ga je op ten duur waarschijnlijk ook nog denken dat gamen niet meer aan jou besteed is... Zonde! Ik kraak misschien wel 90% van de games af, maar dat deed ik vroeger net zo goed! Alleen was er toen nog geen internet... ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon meer op je eigen gevoel af gaan. Welke games vind je nou echt leuk of goed en ga dan kijken wat de mogelijkheden zijn... Durf ook eens wat langer aan een bepaalde game vast te houden i.p.v. telkens weer iets nieuws te zoeken. Je kunt beter één game vol enthousiasme spelen dan tien titels met een 'meh' gevoel... Puur naar trailers kijken en hopen dat iets voorbij komt wat jou dat 'hype-gevoel' weer kan geven is puur gokken en gaat niet werken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek een game uit die je leuk lijkt, lees alle nieuwsberichten, kijk alle trailers en screenshots. LEES GEEN COMMENTS. De comments herinneren je eraan dat developer x hetzelfda al jaren gelden deed en dat de game z'n verwachtingen niet waar zal maken etc... Je moet dus eigenlijk in de hypewereld van de uitgever/ontwikkelaar gaan leven en hopen dat het niet tegenvalt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er helemaal niks meer mee. Ik vindt de graphics namelijk gedateerd en kan me daar tijdens het spelen aan storen. Bewegingen van mensen zijn niet realistisch maar houterig, je kan amper gebouwen inlopen...nee dan hoeft het van mij al niet meer. Ik verwacht ook te veel van een game zeg ik je eerlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...