Ga naar inhoud

Battlefield 1 open beta


PeterPost

Aanbevolen berichten

Korte impressie: Toffe game, maar toch een iets minder toffe bèta. De wapens en voertuigen voelen fantastisch, maar de map is veel te chaotisch. Het nodigt teveel uit om te gaan campen, waardoor je uit alle hoeken wordt gesniped (door zowel snipers als medics). Tanks zijn wel een beetje overpowered en Rush is ongebalanceerd. In bijvoorbeeld BF3 en BC2 had je maps die speciaal ontworpen waren voor Rush. Hier is Rush op de conquest variant geplakt en dat werkt niet zo goed. Ik speel op PS4 en op conquest is de framerate in het dorpje echt ruk. Heb soms het gevoel dat deze halveert naar de 30 en die hapering en wisseling zorgt niet voor een goede ervaring. Heeft meer optimalisatie nodig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het echt heel vet. Ik heb sinds Bad Company al niet meer zo een plezier gehad in een BF game. Vooral de snipers voelen geweldig aan en dat in combinatie met een verrekijker maakt het nog vetter. De dogfights zijn nog steeds leuk (Vooral met twee man in één vliegtuig) en het is vet dat je keuze hebt uit verschillende soorten vliegtuigen met verschillende wapens en stats. Ik merk wel nog echt een onbalans tussen alle wapens en voertuigen. Tanks zijn bijvoorbeeld veel te sterk in gamemodes zoals rush. En de assault klasse voelde heel zwak aan vergeleken met de anderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind de light-tank toch wel uit balans omdat je zo snel kunt manoeuvreren en rondkijken dat je eigenlijk alle gevaar tijdig ziet en kunt ontwijken. Mocht je wat schade oplopen rij je snel naar een veilige(re) positie repareert de handel en je bent klaar voor een volgende 'killstreak'.. Met de twee type kanonnen die de light-tank ter beschikking heeft sloop je werkelijk alles, ongeacht de afstand. Zelfs goed mikken is niet altijd van belang. Wil je de tank echter flink schade toe brengen, of nog beter volledig uitschakelen, moet het al van redelijk dichtbij gebeuren anders is het bijna niet te doen omdat de impact van de wapens op afstand veel te klein is. Tenminste zo ervaar ik het nu in een tank, af als ik jacht maak op een tank. Light-tank moet de dus zeker na gekeken worden, of we moeten al heel goede 'anti-tank' wapens kunnen gaan unlocken in de volledige versie van de game.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...