Ga naar inhoud

Red Dead Redemption 2


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 315
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Uitgespeeld! Inderdaad puur technische en objectief gezien is God of War gewoon GotY. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat toch net uit naar Red Dead. Dat struinen door die prachtige wereld, het zoeken naar legendary animals en die ene perfect pelt voor je favoriete outfit bij de Trapper, dat doet het voor mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Nadat er wat tijd overheen is gegaan moet ik toch weer terugkomen op mijn opmerking. God of War is de game van deze generatie en RDR heeft toch minder indruk achter gelaten. Destijds was het heerlijk, lekker door de natuur struinen, jagen, random Npcs tegen komen etc. Maar achteraf blijft het je toch minder bij dan een GoW. RDR raakte ik op uitgekeken, ondanks dat het open is. GoW zou ik graag nog eens aan willen knallen, terwijl die juist lineair is..
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
Gisterenavond lekker aan het rondzwerven in een bos, hoor ik een man om hulp roepen die met zijn been vastzit in een wolvenklem. Ik besluit om hem maar te bevrijden uit zijn hachelijke situatie in de hoop op een beloning. En net op het moment dat hij me wilt bedanken komt er een poema uit het niets die de beste man aanvalt en dood. Geweldige random encounter dit. Is wel lachen. De game is niet perfect op gebied van gameplay, maar die wereld blijft me toch met verstomming slaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
Deze game is echt buiten categorie! ..zit nu 45u in de game en ben net op mijn gemak aan "Chapter 3" begonnen. Maar de game word alleen maar mooier, beter en meeslepender. Switch nu ook bijna tijdens elke shoot-out wel even over naar Photomode, ongelooflijk hoe deze game dan tot leven komt. Alles is werkelijk tot in de puntjes uitgewerkt en ik zou geen enkele game kunnen opnoemen die ook maar een beetje in de buurt komt van deze kwaliteit. Wat een meesterwerk! Het realisme en de authenciteit in deze game is echt next-gen, geweldig!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Afgelopen weekend gekocht, ik snap de aantrekkingskracht wel. erg leuk.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan is het moment gekomen dat je naar de aftiteling zit te kijken... Zelden zo'n voldaan gevoel overgehouden aan een game als deze, al ga ik bepaalde personages zeker wel missen en hadden voor mij sommige verhalen (sidequests vooral) nog wel iets dieper uitgewerkt mogen worden. Zelfs met veel 'freeroaming' tussendoor en 165u op de teller voelt het nog steeds aan alsof ik door de game gevlogen ben op sommige momenten. Maar de game word opeens zo'n rollercoaster aan gebeurtenissen dat het ineens wel heel lastig word om de verhaallijn nog los te laten om je bezig te houden met de nevenactiviteiten. Het jagen op wild, overvallen plegen, het verzamelen van absurde items, ja het is allemaal leuk om te doen en kan voor heel veel 'immersion' zorgen. Maar tegen al dat filmische geweld van de storymode kan dit natuurlijk nooit op. Zeker niet wanneer je beseft dat je al uren lang niets anders aan het doen bent dan bloemetjes en veertjes zoeken... Mijngod Rockstar, wat doe je ons aan?! ..al moet ik zeggen dat ik opeens toch ook wel stiekem naar het einde van het verhaal snakte omdat ik simpelweg moe gestreden was van al die shoot-outs. Maar wat een supergevoel heeft deze game mij de afgelopen weken weten te geven, GE-WEL-DIG, wat een ervaring!! Enige wat mij nu nog resteert zijn een deel van de collectables en enkele challenges. Voor de rest zo goed als alles uit gekampt al moet ik wel nog iets van 40 diersoorten zien te vinden. Kijk er naar uit, de wereld ben ik in ieder geval nog lang niet moe, al zullen andere games nu langzaam ook weer wat speeltijd krijgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...