Ga naar inhoud

Naar welke concerten gaan jullie?


Maanwel

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...
  • 5 maanden later...
  • 1 jaar later...
14 minuten geleden, Mindless zei:

Gister James Blake gezien in Utrecht. Wat een liveshow zet die gast neer met z'n band, poeh.

Oh shit dit wist ik niet, daar was ik wel graag bij geweest.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij MEROL geweest. Merol was leuk, maar het publiek bestond grotendeels uit hysterische, dringerige meisjes. Die waren niet leuk.

 

Later dit jaar komen Lorde, Kings of Leon en Bon Iver nog.

aangepast door roastednerd

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Arendjan zei:

Oh shit dit wist ik niet, daar was ik wel graag bij geweest.

Jammer! Wel al eens eerder gezien?

 

3 uren geleden, Arendjan zei:

Zondag naar Denzel Curry geweest. Gaaf. Beetje tegen andere jongemannen aangesprongen.

Is al lang geleden dat ik bij een hiphop show geweest ben. Ik mis tegen andere jongemannen aanspringen. Maar k ga JPEGMAFIA in september zien dus moet goed komen

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, roastednerd zei:

maar het publiek bestond grotendeels uit hysterische, dringerige meisjes.

Deze frustratie ken ik wel. Ik was laatst naar Mitski gegaan, maar ze is de afgelopen paar jaren onwijs in populariteit gestegen in NL vanwege wat virale TikTok sounds. Het publiek is nu dus voor een groot deel getransformeerd in wat jij beschreef, dus dat was even wennen, maar k heb er alsnog veel van genoten

  • Like 2

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-5-2022 om 15:31, LeroyDogg zei:

Jpegmafia?!?

What‘s next, PNG Gangsta? PDF killah??

Jpegmafia is een van de betere rappers van afgelopen jaren. Het is niet alsof Snoop Dogg zo'n stoere naam is als je er iets langer dan twee tellen over nadenkt.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nog naar Tame Impala later dit jaar, en hoop iemand mee te krijgen naar Tash Sultana in Antwerpen. Ohja, en Kendrick (maar dan wel de rij overleven, vorige keer helaas naast het net gegrepen)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-5-2022 om 15:09, Mindless zei:

Jammer! Wel al eens eerder gezien?

 

Is al lang geleden dat ik bij een hiphop show geweest ben. Ik mis tegen andere jongemannen aanspringen. Maar k ga JPEGMAFIA in september zien dus moet goed komen

Niet eerder gezien, maar heb zijn laatste album heel veel gedraaid.

 

Was voor mij ook de eerste in een jaar of 3, laatste was denk ik Woo Hah in 2018 (nog in de Spoorzone). Merk wel dat het een grote sausage party vol 18-jarigen was, maar ben heel erg dronken en stoned geworden en toen was het wel echt lachen. Curry is ook echt een van de betere performers die ik heb gezien.

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Arendjan zei:

Jpegmafia is een van de betere rappers van afgelopen jaren. Het is niet alsof Snoop Dogg zo'n stoere naam is als je er iets langer dan twee tellen over nadenkt.

Hij werd in z’n jeugd al Snoop genoemd, want “he was always snooping around”.

Wat deed JpegMafia, online foto’s stiekem op z’n mobiel opslaan?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Hij werd in z’n jeugd al Snoop genoemd, want “he was always snooping around”.

Wat deed JpegMafia, online foto’s stiekem op z’n mobiel opslaan?

Zat bij het leger. Goeie gozer, grappig ook. Producet ook zijn eigen albums. Maar andermans favoriete artiesten belachelijk maken, haha ?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...