Ga naar inhoud

Het Playstation 5 Topic


mohamed

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Even een vraag, ik heb een PS5, LGC9 én een Sonos Arc soundbar.. En een groot probleem (ik ben blut nu haha Grapjegeengrapje). Als ik een film wil afspelen, blu-ray dan gebeurt het regelmatig dat ik geen geluid krijg! Dolby atmos klinkt eigenlijk vrijwel altijd geweldig, maar met DTS is het echt janken. Nu zitten de meeste blurays met DTS geluid en soms geeft mn ps5 helemaal geen geluid weer, maar als ik dan naar het hoofdmenu ga dan heb ik wél geluid uit mn soundbar en ook met de meeste games klinkt t allemaal prima. Wat zijn de juiste instellingen? Ik heb gister uit ellende mn blu-ray in de PS4 gedaan (geen 4K upscale) gewoonweg omdat ik geen geluid uit mn ps5 getoverd kreeg. Terwijl dit precies is waar ik mijn bovenstaande 3 dingen voor gekocht heb. Games zijn ook leuk hoor, maar die ps5 disc versie heb ik vooral voor de UHD speler. Need help plz thnx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een vriend paar races Dirt geprobeerd en die haptische feedback gaat wel een dealmaker worden voor mij, specifiek voor racegames. Na die onnodige sixaxis en rouchpad eindelijk een echt bruikbare gimmick die bijdraagt aan de beleving. Gran Turismo 7 wordt waarschijnlijk het moment dat ik zwicht, beter hebben ze dan wat voorraad.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
The Rock vindt het wel zonde dat de PS5 geen Dolby Atmos ondersteunt, maar dat 3D audio met een koptelefoon is ook wel indrukwekkend, sowieso beter dan surround sound. Werkt verder verrassend goed, getest met Spider-Man Miles Morales, je hoort als je midden op straat staat echt de auto’s links/rechts voor- en achterdoor rijden
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...