Ga naar inhoud

CdAB 120 [CXX] Wat is ligma?


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 747
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vorige CdAB heeft 3 maanden geduurd ouwe laten we dat maar even niet herhalen groetjes arend :p

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik veronderstel dat we het er allemaal wel over eens zijn dat dit een KUT TITEL is?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik denk dat we ons er allemaal wel in kunnen vinden als Roastednerd een permaban zou moeten krijgen hiervoor?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wp's schuld omdat hij faalde met het maken van een CdAB.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow onaardig

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb liever een hele courgette in mijn bips

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deugnieten*

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...