Ga naar inhoud

Shadow - Cloud PC


Pieter2k2

Aanbevolen berichten

Al eerder in een nachtwacht geplaatst, Nu nog even hier want waarom niet? https://shadow.tech/nlnl Shadow nu beschikbaar in NL! Tijdelijk voor maar 11,99 per maand! Je huurt hier voor een Volledige Windows10 PC Met een Quadro P5000 8GB Videokaart (GTX 1080 equivalent) 8-Core Xeon Processor 12 GB RAM Speelt zo goed als elke moderne game op high. En streamed dit beeld soepel door naar je Telefoon, Mac, Oude laptop, etc. Enige benodigheid is zo'n 15MB/s continue verbinding met internet, En de mogelijkheid om 720p/180p/4k te streamen natuurlijk. Ik raad wel een speedtestje van minimaal 30MB op wifi aan. Dit gaat op mijn eigen laptop op die snelheid gewoon goed! (Rocket League is fijn speelbaar! Totaal geen last van lag) Ik ga vanavond een 5MB connectie proberen bij een maat. Maar ik ga er van uit dat dat helemaal niks word. (Eigenlijk gewoon een kabel er in en dan 20MB/s zou denk ik helemaal prima moeten zijn!) Op jaarbasis is dit 144,- en ik heb in de Discord gehoord dat dit bedrag "Granfathered" zal zijn na dit jaar. Dus sa je slag met deze deal! Dan kun je in een paar minuten al aan de slag met de nieuwste games op HIGH op je oude trash PC (Of mac). Ik heb Shadow nu een paar dagen, Nog niet veel gebruik van gemaakt (Zit nu aan mijn eigen workstation, maar ben regelmatig op andere locaties en nu kan ik dus via de Cloud een fatsoenlijke workstation PC mee nemen! zelfs op telefoon te gebruiken! -vergelijkbaar met Teamviewer, maar aanzienlijk betere connectie. Games in Teamviewer is een no-go.) Maar stel me gerust een vraag. Een reageren de fijne mensen achter Shadow vlot dus hou ze maar gewoon bezig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...