Ga naar inhoud

het astrologie topic


stiffmeister

Aanbevolen berichten

hoi mede astrosterrologen onder ons In dit wauwie topic kan je al je zweverige shizzle kwijt, zoals hoe kan je de birth chart van een ander met witchcraft (!!!) en krijg je antwoord op je vraag waarom anderen zo kut doen en ik geweldig ben? Speel nu ook eens voor waarzegster in deze nieuwe draad van tarot tot aan je moeder en vader die door deze planeet in hun 3e huis beiden niet kunnen koken. ik ben een cancer btw HAHA want KREEFT mn vriendin is een STIER, en ze is heel koppig, maar haar ascendant staat weer in KREEFT dus ze is ook best lui zoals ik. Mijn ascendant staat in RAM, dus ik ram hem er wel even in. Onze manen staan toevallig allebei in WEEGSCHAAL, dus we houden beiden van een beetje harmonie in ons leven. bekant de rest van mijn PLANETEN staat in TWEELINGEN dus ik ben super LUCHTIG en grappig HAHA, TOCH? deel hieronder jouw birth chart shit die toch niemand boeit maar voel je vooral speciaal en aanbeden alsof je een GOD bent, want dat zijn we stiekem toch allemaal wel een beetje? veel plezier mijn sterrenvrienden mwa mwa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel je voor dat je een MAAGD bent haha

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...