Ga naar inhoud

Beste Game Die Je Nooit Hebt Uitgespeeld


ajaxboy63

Aanbevolen berichten

Soms heb je een game waarvan je weet dat ie goed is maar waar alles net even tegenzit. Een nieuwere game verdrukt het spel of één irritante baas/sectie laat het spel in je backlog verdwijnen. En soms is er eigenlijk geen reden waarom je het spel niet hebt uitgespeeld, gewoon geen zin mee. Dus wat is het beste spel waarvan jij de eindcredits nooit hebt gezien?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Honorable mentions voor Beyond Two Souls, Overwatch (gewoon niet echt mijn ding+ geen vrienden die het speelden), Get Even (onintuïtieve controls) en Until Dawn. En Eveybody's gone to the rapture juist spijt van dat ik 'm wel heb uitgespeeld, die had ik nooit moeten uitspelen, wat een saaie overrated meuk was dat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij komen er zo twee voor de geest: Kotor: speelde een paar jaar terug kotor op m'n laptopje, maar omdat ik eigenlijk zelden op m'n laptop game vergat ik het spel steeds sneller. Toen ik op een gegeven moment niet meer wist waar ik naartoe moest heb ik het spel na een uur of 15-20 toch permanent opgegeven. Hotline Miami 2: Hoewel het spel toch op momenten dezelfde adrenaline-magie had als deel 1 zaten er ook een paar secties in die zo frustrerend waren dat ze me uiteindelijk dwongen te stoppen. Vooral omdat je in die missies niet een wapen naar keuze kon oppakken en dus veel gelimiteerder was in je aanpak, wat het 300x herspelen van een level aanzienlijk minder dragelijk maakte.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Best veel. Vroeger (NES tot Gamecube ish) ging het me juist om het uitspelen. Nu gaat het me vooral om de game te ervaren. Zodra de game begint te herhalen haak ik snel af. (En toch bijna 777 uur in Rocket League, de 5-minue quick matches en actual skill is verslavend.) Ik denk dat ik dus voor games als GTA V, BotW, Skyrim etc kies. Tripple A's die te veel tijd kosten. en al snel ontzettend veel fetch quests hebben. Geweldige ervaringen! En zijn eigenlijk ook altijd toegankelijk om weer een uurtje in te stoppen. En bieden dan ook nog wel eens een unieke situatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het moment RDR2, in december aan begonnen en nog niet aan verder gegaan maar dat gaat zeker wel komen. Icewind Dale - hier was ik al best ver in samen met Batmanjepper tot we onze savegame kwijtraakten. Metal Gear Solid V - geen idee waarom iedereen dit zo fantastisch vindt maar mij kon het niet pakken helaas.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...