Ga naar inhoud

CdAB 105 [CV] Dat staat goed op m'n


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 825
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>>Neenee ik zoek geen ruzie, net als jij liet ik me ook even gaan. Ik kom morgen terug om te zeggen welke headset ik ben gaan kopen. Ik kan inderdaad de oortjes van mijn iPhone in de PS4-controller steken, maar voor de Switch is dat echt een probleem. Oké tot morgen :)

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Aan je vlassnor Dag en nacht P.s. leuk dat uhurus er weer is. Ik kijk uit naar zijn volgende verhaal.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik moderator was geweest waren Relic en DunneDraak allang gebanned. Ik ben ooit bijna mod geweest maar was te bescheiden om mijn prijs in ontvangst te nemen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ja, helaas, want op dit: >Zoals je wellicht wel mee hebt gekregen, is er een moderatorverkiezing uitgeschreven op PU.nl en ben jij een van de users die de meeste stemmen heeft gehad. Mijn vraag aan jou is: heb je überhaupt behoefte aan een moderator-functie? Volgde een week later, na per ongeluk mijn mail niet te hebben gelezen, dit: >Ik heb je een week geleden onderstaand mailtje gestuurd, en ik ben nog steeds benieuwd naar je reactie. Ik stuur deze mail ook naar je account op PU.nl, maar blijkbaar gebruik je dit adres praktisch nooit. Stuur alsjeblieft een reactie voor morgenmiddag 12 uur, want dan maken we de genomineerde moderators bekend. Wat ik ook niet gelezen had. De site had er zo veel rooskleuriger uit kunnen zien.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik beoefen Jeet Kune Do ;) Nu nog in een 'dojo' of hoe je dat wilt noemen (sportschool klinkt zo raar), maar binnenkort alleen nog maar alleen en met vriend en alleen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is toch de tijd gebleven dat iedereen om de maand een ban aan de broek had hangen?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is is de samenvatting van gebeurtenissen, dat leidde dat tot dat jeugdzorg als wraak kinderen ontvoerde. Vader ( gescheiden ) mishandeld kinderen tijdens de allereerste weekend bezoek ( maart 2010 ) Moeder gebruikt haar recht om vader de kinderen niet langer mee te geven naar zijn woonplaats ( buitenland ) ( april 2010 ) Kinderbescherming constateert dat kinderen bang zijn voor vader en geen vertrouwen in hem hebben ( oktober 2010 ) Kinderbescherming weigert te onderzoeken waarom de kinderen zulke houding hebben naar vader ( oktober 2010 ) Kinderbescherming negeert het feit dat kinderen aangeven mishandelt te zijn door vader ( oktober 2010 ) Kinderbescherming vindt ondanks alles dat er weer een omgangsregeling moet komen en geeft de zaak aan Bureau jeugdzorg met als enige doel omgangsregeling ( november 2010 ) Ook bureau jeugdzorg negeert het feit over mishandeling ( januari 2011 ) De opgezette begeleide bezoekregeling met vader mislukt omdat de kinderen aangeven vader niet langer te willen zien ( maart 2011 ) Bureau jeugdzorg weigert hun falen toe te geven en de zaak volgens de regels terug te geven aan de kinderrechter, in plaats daarvan beginnen zij moeder te treiteren betreft mogelijke uithuisplaatsing als zij de kinderen niet dwingt omgang te hebben met de vader ( periode maart 2011 - december 2011 ) Na de klachtencommissie ( februari 2012 ) ( dat zwaar in het nadeel van Bureau jeugdzorg is ) veranderd de houding van Bureau jeugdzorg en op 23 maart 2012 ( zij gaan weer flink dreigen en chanteren met uithuisplaatsing een ordinaire wraakactie vanwege de pak slaag op de hoorzitting van klachtencommissie ) liegen zij een verzoekschrift tot spoed uithuisplaatsing bij elkaar, wetende dat kinderrechter toch niet aan waarheidsbevinding doet, krijgen zij zonder een voorgaande zitting toestemming tot het weghalen van de kinderen. Ondanks dat wij alle bewijzen hebben dat jeugdzorg alles bij elkaar gelogen heeft, en kinderen op volslagen illegale wijze uit huis zijn gehaald weigeren uw collega rechters aan waarheidsbevinding te doen en staan wij machteloos, en moeten toezien hoe jeugdzorg / overheid onze kinderen mishandelen ( Periode maart 2012 - heden )

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezus chill een beetje man miss even afkoelen en crack a cold one with de boys smerig kutjong

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...