Arendjan Geplaatst: 4 juni 2017 Delen Geplaatst: 4 juni 2017 nou papa gaat waarschijnlijk 4 jaar over zijn bachelor doen genieten he dan komen die coschapjes ook wat later want dan is leven over natuurlijk he. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 4 juni 2017 Delen Geplaatst: 4 juni 2017 Hey Jas, ik kwam je vanmiddag tegen op Leiden CS. http://i.imgur.com/liVA9zP.jpg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 juni 2017 Delen Geplaatst: 4 juni 2017 Beste kuiten trouwens Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 juni 2017 Delen Geplaatst: 4 juni 2017 Nee, ik ben nog niet kaal Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 4 juni 2017 Delen Geplaatst: 4 juni 2017 >He wat toevallig iemand in een groepsapp van mij ook Ja die groepsapp is echt vet leuk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 4 juni 2017 Delen Geplaatst: 4 juni 2017 Vroeger ontving ik waarschuwingen en (un)bans in m'n DM's, nu alleen nog maar berichten van PHtH... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 JA IK BEN TOCH CHILL JONGE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 Schrijfstijl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 Gaat iemand die kerel nog aangeven bij de politie, of wat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 Uhurus is allang bij ze bekend. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 >Als ik moderator was geweest waren Relic en DunneDraak allang gebanned. haha DunneDraak neemt me steeds bij de neus dus daarom zou ik hem allang geband hebben. lololoser Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 Droeloe. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 Hier ook, juist aan het laatste seizoen begonnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 >"Lekker the sopranos verder kijken toch" Hier ook, juist aan het laatste seizoen begonnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 Dezemorgen twee kippen dood aangetroffen, eentje aan flarden gescheurd, de ander de nek overgebeten. Ik zit met een venijnig beestje denk ik. http://www.ronada.nl/userfiles/ronada.nl/images/Pagina%20marters.jpg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 Leggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 Toch. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 wow het is al bijna tijd voor de honderdenzesde CdAB wat voor leuks zal er nu weer bedacht worden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R-Line Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 Lijkt een marter of zo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 Naaah, friet videe. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 CdAB 106 [CVI] Arendjan doe even normaal man Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 POEPEN IN ALLE HOEKEN!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ToastIsMyName Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 >smerig kutjong :') Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 Zal ik eens ff lekker in je bek schijten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 Wat heb je dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten