Ga naar inhoud

CDAB 108 [CVIII] Unable to comply, building in progress


NoseJob

Aanbevolen berichten

  • Reacties 941
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Na dit stuk : >Er is 1 ding dat sociale nieuwswebsites censureren wanneer ik een statement betreffende Isis maak. Die reactie laat de redactie niet door. Reactie: ‘Al het schorem op deze aarde wordt uitgemoord. Als een magneet werden ze vanover de hele wereld door het nepkalifaat aangetrokken. Het is een verdoken vorm van ‘natuurlijke selectie.’ Ik weet dat ik gelijk heb, op naar een betere wereld, maar daarvoor dient het schorem eruit gezeefd te worden. Dat is allemaal gebeurd, volgens onzichtbare evolutionaire natuurlijke selectie. Maar ik mag het niet zeggen op een bepaalde nieuwswebsite waar de comments gemodereerd worden. Waarom niet? Was ik zeker van mijn zaak. Aangezien er 450 comments van IS weggejorist waren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Er is 1 ding dat sociale nieuwswebsites censureren wanneer ik een statement betreffende Isis maak. Die reactie laat de redactie niet door. Reactie: ‘Al het schorem op deze aarde wordt uitgemoord. Als een magneet werden ze vanover de hele wereld door het nepkalifaat aangetrokken. Het is een verdoken vorm van ‘natuurlijke selectie.’ Ik weet dat ik gelijk heb, op naar een betere wereld, maar daarvoor dient het schorem eruit gezeefd te worden. Dat is allemaal gebeurd, volgens onzichtbare evolutionaire natuurlijke selectie. Maar ik mag het niet zeggen op een bepaalde nieuwswebsite waar de comments gemodereerd worden. Waarom niet?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de parkeerplaats voor m'n huis stond een dikke auto zeer diagonaal geparkeerd. Ik had mijn auto aan de linkerkant van de betreffende auto gezet, waarbij er onvoldoende ruimte was voor de dikke auto om aan de bestuurderskant in te stappen, maar ik wel netjes in het vakje stond. Later zag ik dat het een vrouw van rond de 40 was met een chiuawawaaa die zeer geagiteerd was dat ze zichzelf op een alternatieve manier in haar bolide moest manoeuvreren. Ik moest glimlachen.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...