Ga naar inhoud

CDAB 108 [CVIII] Unable to comply, building in progress


NoseJob

Aanbevolen berichten

  • Reacties 941
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste users, Bij deze wil ik jullie informeren dat dhr ArendJan gebanned is vanwege grensoverschrijdend gedrag. Om een voorbeeld te stellen, de gehele community te betrekken én te informeren over wat nou daadwerkelijk niet en wel mag bij deze informerende post over de ban. De betreffende posts zijn verwijderd en naderhand geen reactie met toelichting bijgevoegd zodat iedereen precies niet weet wat banwaardig gedrag is. Naast het informeren over de ban van ArendJan wil ik bij deze meteen de gelegenheid nemen om te vermelden dat Kotter eveneens is geband. Verdere toelichting kan je op je buik schrijven. Groetjes, Jas

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet te zuinig.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ineens stonden ze op van hun stoel, moed aangewakkerd door het nieuwe schrikbewind van de mods. Tussen de nare pestende seksistische users in staken SW-POWN en Mafkaas voorzichtig hun vinger op en fluisterden: "hashtagmetoo". Om het nieuwe beleid te vieren draaiden ze hun favoriete plaat van de village people extra hard.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...