Ga naar inhoud

CdAB 107 [CVII] KOOP EEN GEREGISTREERD RIJBEWIJS, PASPOORT PASPOORTEN, ID-KAARTEN, UNIVERSITAIRE DIPLOMA'S EN CERTIFICATEN, IELTS CERTIFICATEN, SCHOOLRECORDS. EMAIL: paspoortkopen@oplichterij.nl


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 641
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hey schatje waar ben jij dan? Kom eens naar me toe en volg mij dan? Samen naar een plek waar niemand bij kan We gaan het vieren, Maladiven, haal een visum voor een onbewoond eiland Of we kunnen naar de tropen; avontuurtje in de jungle is goedkoper Beste vruchten plukken van de bomen Ik haal je op, we gaan op reis, zijn we terug, wil ik dat je hebt genoten

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta op Werk hard en ik ga door Je weet niet waar ik vandaan kom Om de maand geef ik mama een cadeau Ga naar school je doet Havo Draag die oudjes rollator Shietz van niets naar iets Not mijn release Een paar shows Niemand verwaarloos Je ziet mij lachen al mijn bradda's weer buiten Shisha me paps en we ruiken Het gaat goed ik heb een buikje Ik stuiter heb last van mijn kuiten Doe veel met weinig maar ik wil niet ruilen Ik geef aan schenken en spuiten

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, ik had iets geleerd, ik hoefde niet meer na te denken tijdens gevechten, de overlevingsdrang dacht voor mij, en die was sneller en effectiever dan alles wat ik geleerd had. Hoe leren? Ook dat gevoel in je herkennen en een plaats proberen geven, net zoals stress en geweten. Het enige probleem waar ik mee zat was: Is dat instinct wel te vertrouwen? Beschermt dat me altijd of is dat af en toe?

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...