Ga naar inhoud

CDAB 11 [XI] Vaders worst kwam tot me...


h0bb1t

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Uhm...Ward, Ik heb misschien nog een andere account. Ik weet alleen niet of ik toen ook alle stappen heb voltooid om hem daadwerkelijk te bevestigen/aan te maken. In ieder geval... dat was met de vernieuwing van de site, toen kon ik niet inloggen met m'n huidige account op Explorer. Later Chrome geïnstalleerd en dat werkte dus wel. De username zou Backstabber worden/zijn. Je kunt die dus gerust blokkeren/deleten of weet ik veel wat je ermee doet. Als je maar niet aan deze account komt! Houdoe en bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik houd van de tv achter mijn laptopscherm als ik aan het pc-gamen ben, en er was niks leukers op tv. Trouwens vind ik het wel leuk als het leedvermaakgehalte hoog ligt, en een foeilelijke transgender die wordt verkozen boven een normaal ogende vrouw is altijd leuk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meh, ik hoop nep. Ik wil eigenlijk wel weten hoe het met Connor afloopt. Of het nou een film is of niet. Een piraten setting zie ik al helemaal niet zitten. Geef alsjeblieft gewoon de Grieken en Romeinen. Geen last meer van vreselijke pistolen. Lijkt me super vet om als Romein geboren te worden, vervolgens om over de Limes te vluchten, germaantjes te vechten. Hmm!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...