Ga naar inhoud

CDAB 11 [XI] Vaders worst kwam tot me...


h0bb1t

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het toffe aan AC1 vond ik de story line. Het was erg volwassen, en interessant gebracht. Vooral omdat je als speler soms dacht "Wat die 'slechteriken' doen is eigenlijk best te begrijpen, hoe inhumaan het ook is, ze hebben me overtuigd en hun redenen zijn duidelijk." De lijnen tussen goed en slecht zijn er niet, alles is grijs. Het personage ziet het precies hetzelfde en de gesprekken tussen Altaïr, zijn targets en zijn leermeester zijn echt heel erg goed geschreven. Sowieso, als je al het bovenstaande door het hoofd van de speler kan laten gaan, dan heb je het al erg goed geschreven. Al is de gameplay erg herhalend, het blijft voor mij de beste game in de serie gevolgd na Revelations. 3 heb ik niet gespeeld maar ik heb werkelijk een pest hekel aan deel 2. Zo enorm slecht geschreven en uitgevoerd vergeleken met deel 1, dat ik er niet zo veel plezier uit haalde. Bah bah. En dan melken ze het nog uit ook. Begrijp me niet verkeerd, het zijn goede games. Maar story wise had het zoveel meer kunnen zijn als ze niet verschillende writers aangenomen hadden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...