Ga naar inhoud

CDAB 126 [CXXVI] THE REST IS EMPTY WITH NO BRAIN BUT THE CLEVER NERD


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

The Rock vindt dat we een beetje lief moeten zijn voor The Dogg, hij is namelijk zo trouw als een hond, dus vooral geen slapende honden wakker maken! Wat men hier soms zegt daar lusten de honden geen brood van namelijk, en Leroy is steeds de gebeten hond.

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna dagelijks krijg ik de vraag van jullie (simps, losers, maagden): ''Arendjan, hoe wordt ik net zo'n *alpha Chad* als jij?'' Afijn, bij deze ben ik bereid mijn geheim te delen. Watch and learn, kids https://www.youtube.com/watch?v=NTJFFoomNc0

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik ben als kind in een ketel met zure druiven gevallen waardoor ik niet ouder word en de 18 nooit zal bereiken.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zulke video's nodig hebt ben je sowieso al een soyboy beta cuck.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Erik laat je tieten zien! Hoi Arendjan! Leuk dat je me een manier geeft om mijn nieuwe videoclip hier te promoten! Ik mag de eigenlijke clip vast niet plaatsen hier, maar ik heb recent een leuk interview gehad met wat lokale media erover, dus dan plaats ik die maar! https://www.youtube.com/watch?v=0Bw4VGzUCY8 Geniet en laat me maar weten wat je ervan vind geile tijger ;) miaaauuwww

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...