Ga naar inhoud

Wat is de shitste game mening die je hebt?


ajaxboy63

Aanbevolen berichten

>Nee vind ik niet. Ik beoordeel het zoals ik de game ervaar en het interesseert me geen reet wat voor invloed het op jou of Henk verderop in de straat heeft gehad en het lijkt me ook helemaal niet relevant. En dit is natuurlijk een ontzettend stoere *edgy* opmerking, ware het niet dat ik al lang duidelijk heb gemaakt dat dat mijn punt niet is. Ik ben er niet om je over te halen, ik breng alleen wat punten op.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 132
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, blijf alsjeblieft alles zo letterlijk nemen, meneertje op het spectrum. Je ziet zelf hopelijk ook wel dat er een verschil is in hoe een OOT zich verhoudt naar games van nu in vergelijking met Pong: appels en peren. De eerste houten kerk ooit gebouwd is ook fundamenteel geweest voor alle kerken erna, en zal je ook niet terugzien in top 10 lijstjes mooiste kerken, terwijl je de Notre Dame er waarschijnlijk wel op zal vinden.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je innovatie of creativiteit? Denk wel dat indie's doorgaans wat meer creatief zijn dan de doorsnee AAA games. Maar dit is een lastige om dingen over te roepen. Als je een typische indie vergelijkt met een Call of Duty, dan is de indie meer creatief. Maar games als Horizon Zero Dawn en Breath of the Wild zijn volgens mij creatief genoeg, tenminste in hun concept. Maarja, zowel innovatie en creativiteit kunnen toepasbaar zijn op verschillende aspecten van games. Battlefield games zijn bijvoorbeeld niet creatief of innovatief als je kijkt naar gameplay en verhaal, maar qua techniek is de game ontzettend innovatief. Conclusie: de statement is te algemeen, dus op basis van je interpretatie kan je het er beide wel- en niet mee eens zijn. Groetjes!

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat een beeld van indiedevs die de media pushing terwijl de grote studios elk jaar dezelfde game uitbrengen. Maar ongeveer 10% van de indiegames komen echt met originele ideeën (outer wilds, her story, minecraft etc.) terwijl de rest gewoon dezelfde retro-inspired game uitbrengt als iedereen. Hetzelfde kan natuurlijk gezegd worden van AAA studios, waar ook 90% dezelfde shit is, maar dan met een groter budget, en 10% komt met echt nieuwe ideeën.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt hier ergens wel een punt. Indie games worden vaak beloond met dat ze innovatiever en creatiever zijn, maar dat is slecht ook een klein deel. Tijdens een Indie Game presentation heb ik niet vaak van “wow, dit is écht innovatief/creatief”. Inderdaad is het vaak hetzelfde idee in een retro/pixelachtig jasje gestopt. Maar vaak is het wel zo dat áls er iets creatiefs/innovatiefs komt, is het uit een indiegame, en is het ook echt goed. Weinig triple A studio’s doen dit goed, een goed voorbeeld hiervan is wel Nintendo.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...