Ga naar inhoud

Het Grote Crypto Topic


DennisDeMenace

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
Yups! Via coinmerce.io/r/2gtTmp7d72 https://pbs.twimg.com/media/EwaGPomWEAc-5tH?format=jpg&name=large Heb nu ruim 20 verschillende coins. Ben nu ook bezig met een website "Easycoins.nl" (Work in progress) Die vooral informatief zal zijn. Crypto is ontzettend makkelijk, Reken niet op een miljoentje, Maar je geld verdubbelen of vervijfvoudigen is bijna kinderspel! Eens kijken of ik dat visueel via de website ook goed uit weet te leggen. Gehaal gratis. Optioneel doneren mag altijd lol.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
@The_Rock Will do! Tof dat je er ook iets in ziet. :) Ik ben overigens van het "Goedkoop kopen, duur verkopen", En momenteel is ELKE coin duur :') Dus ik kan nu ook niet met een gerust hart een specifieke coin aanbevelen of als voorbeeld pakken. Het duurt daarom iets langer voordat ik een geupdate versie online gooi, Hopelijk #VoorDeZomer nog!
Link naar reactie
Delen op andere sites

@WP: Nouja, Als je een 1000tje kan missen, En je zet het slim (Timing) in... Dan zou je er inderdaad zomaar even een videokaart voor kunnen halen. Kleiner inzetten kan ook, duurt langer. Maargoed, fan of geen fan, Maar in beide gevallen heb je toch een goede reden om die crypto even goed uit te melken nu het nog kan? :P De miners kopen die kaarten op, in combinatie met materiaal tekorten. Daar heb ik persoonlijk niks mee te maken en het zal me worst wezen wat die miners doen. Het heeft geen invloed op de winsten die ikzelf met minimale moeite er tussenuit scharrel. Denk dat ik eerder van Crypto steel, dan Boost :') Dus op die manier: doe gezellig mee! :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal als je je realiseert dat ze zo sancties van de Federal Reserve buiten spel zetten. Straks zit Xi Ling Ping lekker met Kim Mi Hung in Dodge Coins te handelen en niks wat Joe Biden kan doen want die heeft enkel controle over de petto $. Bovendien als een schaap over de dam is volgen Venezuela en Iran. Al met al best een beangstigengde ontwikkeling.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier met name BTC, ADA, TRX, ETH en WAXP (NFT coin). 2017 veel gehandeld en goed gescoord, nu alleen HODL en spelen met NFT, wat voor creatieve geesten onder ons een absolute aanrader is! Ben je een creatieve digital artist? Dan kun je bakken geld binnenhalen door je art te delen op verschillende marketplaces!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...