Ga naar inhoud

Reorganisatie van de community


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 254
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Ga huilen Ga je kinderen opvoeden opa >Van een beetje zelfreflectie is bij jou geen sprake hè. Volgens mij heb jij helemaal niet meegekregen waarvoor ik gebanned ben he? Zelfreflectie heb ik genoeg, alles op mijn studie draait erom, maar in deze situatie zat ik naar mijn menong niet fout. De mods zeggen NOOIT wat, en ineens nieuwe regels. Ik klaag zonder ook maar iemand de grond in te boren en wordr geband. Ik vind dat gaaf. Ik heb, net zoals alle anderen op deze community, in de 5 jaar dat ik hier zit niets veranders aan mijn gedrag, en wordt nú ineens gebanned zonder aanwijzing. Ja, ik beledigde mods (maar niet ernsrig), maar ik gaf er ook redenen voor. Ga je inlezen voordat je stoer gaat doen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik ben me dus wél van schuld bewust (daar ga je, mafkaas), alleen was dit soort gedrag nooot reden voor een ban. Kom op, om dan zonder waarschuwing een ban uit te delen? Zowat de hele actieve community zat te klagen en te beledigen. Ik iets meer ja, maar waarschuw dan even eerst.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AJ ik kom lang genoeg op deze site om te weten hoe deze community in elkaar steekt. Het is dan ook zeker waar dat het de schuld is van de mods dat het hier een enorme bende is, maar na het lezen van deze thread weet je dat dingen gaan veranderen, en dat zou je al als waarschuwing moeten zien. Nu de mods (eindelijk) wat gaan doen om het hier wat beter te maken (liever laat dan nooit),is het niet verstandig om kinderachtig te lopen drammen (mijn mening). Of jouw ban terecht is of niet laat ik in het midden. Maar je weet zelf ook donders goed dat je provocerende gedrag kan resulteren in een ban, en als je dan geband wordt neem het dan als een vent en bespreek met een mod of je het er mee eens ben of niet en ga niet in het openbaar de beslissingen van een mod in twijfel trekken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Jas al aangaf was AJ aan het provoceren en aan het testen waar de grenzen liggen. Om duidelijk te maken waar deze grenzen liggen hebben wij hem een ban gegeven. Het feit dat AJ zelf al 'sorry' zei, maar daarna doodleuk door ging met zijn reacties geeft aan dat hij donders goed wist waar hij mee bezig was. >Overigens zit één van de grootste satierdozen nu in het modteam, even ter observatie. Jas is met zijn satire een ware toevoeging aan de community en laat zien dat dit ook kan zonder te schelden. Satire is iets wat we verwelkomen, maar het moet niet ten koste gaan van anderen op deze website. >Doet Shadowfly achter de schermen trouwens stiekem wel keihard zijn werk Deze vraag heb ik sinds het openen van dit topic al zeker vier keer beantwoord. Shadowfly reageert inderdaad amper, maar dat is nooit anders geweest. Hij is als mod vooral actief op de achtergrond en houdt zich boven dien met name bezig met de frontpage.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, vandaar dat ik momenteel een medische opleiding doe en al mijn zussen en broers ook een universitaire opleiding doen en zich prima handhaven in de maatschappij. Wees nou eens niet zo kinderachtig ouwe vent, gedraag je naar je leeftijd.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En mafkaas, nee dat doe ik expres hier, omdat er vorige week zo veel commentaar op mijn ban was plus er dingen weerden gezegd als "hij had al een waarschuwings PM gehad". Vind ik wel dat ik even wat dingen in het openbaar duidelijk mag maken. Ik snap namelijk nog steeds niet waar ik nou écht provoceerde en me anders gedroeg dan anderen, n krijg nog steeds geen antwoord.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...